بسم الله الرحمن الرحیم

لا اله الا الله محمد رسول الله انا انزلنا الیک الکتب با لحق فا عبد الله مخلصا له الدین قل انی امرت ان اعبد الله مخلصا له الدین وامرت لان اکون اول المسلمین انا عبد الله محمد المهدی الهادی موعود الحجت ابن الحسن هادی ومنجی عالم بشریت انسانها ولی الله برگزیده و مصطفی رسول هدایت و سلامت وسعادت و رستگار شدن انشاءالله اسلام علی منتبع الهدای سلام بر هدایت یافتگان هر حمایت و هدایت کننده بحق و نیکوی از پیروان محمد المهدی الهادی موعود را خداوند جهان و ملائکه و انبیاء الله و اولیاء الله حمایت و پشتیبانی می کنند؟ وَأَنَّ الْمَسَاجِدَ لِلَّهِ فَلَا تَدْعُوا مَعَ اللَّهِ أَحَدًا ﴿18﴾و مساجد ویژه خداست پس هیچ کس را با خدا مخوانید (18) قُلْ إِنَّمَا أَدْعُو رَبِّی وَلَا أُشْرِکُ بِهِ أَحَدًا ﴿20﴾بگو من تنها پروردگار خود را مى‏خوانم و کسى را با او شریک نمى‏گردانم (20) قُلْ إِنِّی لَا أَمْلِکُ لَکُمْ ضَرًّا وَلَا رَشَدًا ﴿21﴾ بگو من براى شما اختیار زیان و هدایتى را ندارم (21) قُلْ إِنِّی لَن یُجِیرَنِی مِنَ اللَّهِ أَحَدٌ وَلَنْ أَجِدَ مِن دُونِهِ مُلْتَحَدًا ﴿22﴾ بگو هرگز کسى مرا در برابر خدا پناه نمى‏دهد و هرگز پناهگاهى غیر از او نمى‏یابم (22) فَأَمَّا الَّذِینَ آمَنُواْ وَعَمِلُواْ الصَّالِحَاتِ فَیُوَفِّیهِمْ أُجُورَهُمْ وَیَزیدُهُم مِّن فَضْلِهِ وَأَمَّا الَّذِینَ اسْتَنکَفُواْ وَاسْتَکْبَرُواْ اما کسانى که ایمان آورده و کارهاى شایسته کرده‏اند پاداششان را به تمام [و کمال] خواهد داد و از فضل خود به ایشان افزونتر مى‏بخشد و اما کسانى که امتناع ورزیده و بزرگى فروخته‏اند آنان را به عذابى دردناک دچار مى‏سازد و در برابر خدا براى خود یار و یاورى نخواهند یافت (173) یَا أَیُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءکُم بُرْهَانٌ مِّن رَّبِّکُمْ وَأَنزَلْنَا إِلَیْکُمْ نُورًا مُّبِینًا ﴿174﴾ اى مردم در حقیقت براى شما از جانب پروردگارتان برهانى آمده است و ما به سوى شما نورى تابناک فرو فرستاده‏ایم (174) فَأَمَّا الَّذِینَ آمَنُواْ بِاللّهِ وَاعْتَصَمُواْ بِهِ فَسَیُدْخِلُهُمْ فِی رَحْمَةٍ مِّنْهُ وَفَضْلٍ وَیَهْدِیهِمْ إِلَیْهِ صِرَاطًا مُّسْتَقِیمًا و اما کسانى که به خدا گرویدند و به او تمسک جستند به زودى [خدا] آنان را در جوار رحمت و فضلى از جانب خویش درآورد و ایشان را به سوى خود به راهى راست هدایت کند (175) یا ایها الناس یا ایها المسلمون یا اهل الکتاب الله مقدس بدانید ایمان به الله و رسول الله و هجرت برای هدایت در دین اسلام و قرآن به این معناست که از اعمال مرام عادتها باطل جاهلیت کفر شرک شبهه و طاغوت سازی در دین ایمان بپرهیزید واز ذکرهای شبهناک وشرک الود در دین عبادت ذکرو دعاها بپرهیزید و ذکرهای خالص لله وتوحیدی بزبان آورید و از آموزشها سخنان و شعارهای بی ارزش واستکباری منکرات بپرهیزید و از قوانین بی عدالتی تبعیض خسران آمیز افراط اسراف دروغ جهل فریب شیاطین بپرهیزید و دست بر دارید و به اعمال باطل پشت کنید و روی به توبه وهجرت به دین ایمان خالص لله وهدایت پیغمبر آورید و تصدیق هدایت امر حقتعالی آورید و نمائید و فرمانبرداری کنید از دستورالعملهای نیکوی زندگی و سازماندهی اجتماعی دینی ایمانی واز هدایت نازل شده نیکوی امر حقتعالی پیروی کنید که راه سعادت و رستگاری همگان مسلمین است انشاءلله و خروج از تظلمهای تاریکیهای اعمال و خسران آمیز باطل گذشته در دنیا و آخرت است انشاءالله وروی آوردن به النورهدایت تقوا ورستکاری وسعادت مندی دردنیا واخرت است انشاء الله و همه سرزمینها ملک خداوند است و همه هدایتها و سنتهای نیکوی قرآن و صحیفها قرآنی بر پیغمبران از آن الحمدلله رب العالمین است و برای همه زمانها است من الله توفیق انشا الله بسم الله الرحمن الرحیم کلیه روحانیان و عالمان دینی و مجتهدین باید تصدیق پشتیبانی تابعیت اطاعت خودشان را از رسول الله ولی الله امر حق امام زمان اعلام و آشکار کنند و به اطلاع و علم و آگاهی عمومی مومنین و مسلمین و ادیان مذاهب برسانند و روحانیان و مجتهدین که تابعیت هدایت رسول الله زمان آل محمد المهدی الهادی موعود و ظهور امر حق تعالی را بر اصلاحات اجرائی وخالص لله شدن دین ایمان و رفع معضلات آموزش دینی ایمانی تربیتی و قوانین اجتماعی واتحاد همبستگی به قوانین مقررات تکلیف وظیفه اعلام شده دین کله اسلام قران است را اطاعت کنند رستگاران هستند وکسانی از آنها که اطاعت تصدیق و اجرا نکنند وامررسالت هدایت رسول الله حق تعالی را نادیده انکارند بکیرند مکذبین ظالمین و ضالین وپیروان شیاطین جن انس هستند و به عذاب الهی در دنیا و آخرت گرفتار می شوند انشاءالله که نتیجه ظلم اغفال غفلت و گمراهی اعمالشان به دین ایمان وخلق الله است و تکیه به منافع نسب لقب امتیازجداتی خاندانی گذشته و پست مقام دنیوی در آخرت به آنها هیچ کمک نخواهد کرد و لباس تفاخر استکبار نژادی و تبعیض مخالفت را باید در آورند و نباید اعمال نظر و فتواهای سلیقه ای و گمراه کننده اختلاف افکنی بین مسلمین بندگان خداوند را نمایند و علم و ظرفیت توان هدایت قرآن و رسالت دین کله اسلام را برصراط مستقیم را ندارند و مخالفین معاندین مقرضین مقصرین باید برکنار شوند و هدف تدوین برنامهای دائمی با نظم جدید آموزشی اجتمائی صحیح دین کله اسلام قرآن است انشا ءالله و باید بپرهیزند از ذکر منکرات و تبلیغات بر خلاف دستور آیات قرآن و بیان آشکار و بحق هدایت صیفهای قرآنی و مانع از منبرها سخنان کذاب دروغ عوامل مخالف وابسطه ومقرض نادان غافل بی مسعولیت و گمراهی دردین خالص لله بین جامعه اسلام همه مسلمین بشوید وباید آموزش پرورش علوم دینی خالص لله بر علم عقل سلیم توحید قرآن اسلام و اقعیتها در زمان حال و آینده استوار بشود انشاء الله و باید تجدید آموزش اخلاق مرام انسانی و تربیت فرهنگی بشوند همه معلمین و روحانیان والرجال النساء با نظم انظبات جدید بر هدایت رسالت اسلام صحیفهای قرآنی و هدایت آل محمد المهدی هادی موعود موجود جایگزین بشود انشاءالله و کسانی که برعلیه حقوق انسانی شرعی و اسلامی هدایت اجتماعی و انتخاباتی و سیاسی و بیان حقیقت رشد تعالی و بحق و آشکارعمومی مردم ملت مانع شده اند و هر گونه ظلم و حق کشی نموده اند با هر پست مقام نسب لقب چه عوامل اطلاعاتی وچه پرونده سازی و ایجاد موانع و نظر دادن ناحق در رد صلاحیت برعلیه حقوق عمومی مومنین مسلمین و هدایت امررسالت خداوند تعدی وهتک حرمت ظلم نسبت به حق وحقوق انتخاب کننده و منتخب شده نموده اند همه مجرمین ستمکاران هستند و قصاص و تقاص آن رضایت مظلوم و ظلم شده با هر شرایط و اجرای حکم قصاص وتقاص حقوقی برابراست نسبت به همه صاحبان حق الله وحق الناس است بسم الله الرحمن الرحیم این مجالس دیوان سالاری عوامل نسب و انحصاری تمایزتبعیض و جلسات خبرگان طاقوت سازی نسب انحصارسلطه ناحق ظلم تعدی هتک حرمت کننده هستند علم آنها دراستکبارامتیاز تبعیض جهل گذشته وغفلت عادت باطل محصور شده است و برامیال فرمایشی نسب انحصار و تبعیض حقوقی عمومی مومنین مسلمین هستند و باطل مردود مضر بی کار بی فایده و بی خواسیت سربارمنت کذار بی مسعولیت هستند بر حقوق الناس واسلام قرآن مسلمین و هیچگاه اکثریت و انتخاب و نمایندگی صحیح وبحق مسلمین و الناس عموی مردم را نداشته اند آنها مکذبین ظالمین ضالین هستند و شریک ظلم جور ستم واقع شدن و مجرمین به حق الله وحق الناس هستند بدانید و آکاه باشید ولایت حقه از خداوند آفریدگار جهان است و بر حق حقوق رسالت هدایت و برگزیده امر بحق او در العرض و در این زمان تحقق یافته و ابلاغ رسالت هدایت آشکار شده است بعموم مسلمین وخلق الله است وتحقق امرالحجت حقتعالی رشد تعالی و سعادت رسالت هدایت بر عموم مومنین مسلمین خلق الله و اعاده حق حقوق عموم است انشاءالله وعلم عالمان فقیه هم در دانشگاها و مدارس علمیه و برگزیدن ارجعیت علمی بین عموم عالمان دینی ومجتحدین است برای توافق و یکی شدن واحد نظرات فتواها وسلیقها دراحکام هدایت شرع مقدس اسلام قرآن وهدایت انبیاء الله برای اصلاحات است و برداشتها بحق و استنباط احکام دینی درست وحقیقی از قرآن و اسلام شرع مقدس ووحدت بین جامعه مسلمین وخلق الله است نه برای حکومت و ظلم جورستم تبعیض طاغوت سازی بنام احکام دین اسلام قران وتکرار عادت باطل و جاهلیت نیست واینچنین جلسات عده ای سالانه برای امیال حاکمان نیاز و صلاح مفید اسلام قرآن مسلمین نبوده است و شریک همه جرمها و ظلمها حق کشی های واقع شده هستند و هدایتی و اعاده حق حقوقی در بر نداشته و ندارد الی ظایع نمودن حقوق عمومی و بی فایده ظلم بودن عملکرد آنها ثابت شده است طی مدت گذشته و اگر هر موئمنی و مسلمی عالمی توان اظهار وجود و نظر و اصلاح هدایتی بر جامعه دارد باید در مجلس فراگیر نمایندگی وقانون گذاری مفید برحق صالحه و در صحنه مدریت اجتماع و هیعت های هدایت آموزش عمومی خلق الله خودش را به معرض ظهور و فایده برساند بی الایش وعمر و زندگی خودش را صرف نماید برای هدایت بر صراط مستقیم قربتن الی الله بدانید و دهر زمان و موت روز قیامت همه این پست مقامها کذاب زاعد والقاب تفاخر جداتی نسبی و امتیازها را می گیرد و در دنیا و آخرت چیزی جز نتیجه اعمال های بحق مفید نیکو باقی نمی ماند الا امر حق رحمت کرامت هدایت پروردگار عالم هستی می ماند و لاغیر واجب و تکلیف است کلیه در آمدهای وجوهات و قفیات و متعلقات مساجدها و همچنین وقفیات و متعلقات به الناس جمع شده در مغبرها و متعلقات را و دیگر اهدائیها را در صندوق وجوهات شرع مقدس اسلام قرآن پیغمبر امام زمان ذخیره نمایند و بعدالت برای توسعه و نگهداری جمعی مساجد و بر قراری دائم اقامه نماز جماعت وعبادت و دعاهای خالصانه و قراعت هدایت آموزش قرآن و صحیفهای قرآنی و تربیت معلم هدایتی دینی اخلاقی تربیتی و مراکز هدایت و آموزش عمومی بسخن و زبان محلی بعدالت مطابق با نیاز هر مسجد و سکونت جمعیت در سراسر مناطق کشور و بلاد اسلام و خلق الله بمصرف برسانید چونکه بعضی از مساجد وقفیات و درآمد مورد نیاز جهت نگهداری و توسعه را ندارند و عدالت در مسجدها و عبادت و محل اجتماعات سراسری اجتماع مسلمین بر قرار و رعایت شود من الله توفیق انشاءالله لازم و حق است کلیه درآمدهای وقفیات و متعلقات آن وجوهات شرعی اسلامی اول باید در همین جامعه به مصرف برسد و بعد از تکمیل شدن امکانات و رعایت حق و حقوق عمومی این جامعه بدیگر جوامع رسیدگی و انفاق شود بقصد خیر هدایت قربت الی الله و کمکهای معقول اهدائی جامعه مسلمین بهمدیگر یکی ساختن مراکز آموزش عمومی کتابخانه و دانشگاه است و ساختن بیمارستان و ساختن مسجد برای عبادت و تربیت عالم و معلم برای هدایت سلامت و آموزش پرورش دینی مداوم در همه جوامع بنام انفاق در قرآن و دین اسلام و امر رسول الله امام زمان است انشاءالله بسم الله الرحمن الرحیم یا ایها الناس ای مسلمین دردین مبین اسلام هیچکس گناهکار و ظالم آفریده نشده و گناه و ظلم را خود انسان ها در نتیجه اعمالشان ایجاد می کنند هم بخودشان هم به دیگران بر اثر عوامل و عناصر و قانون و مقررات و عملکردهای و محیط اجتماعی که می سازند و همه اجتماع و هر نفسی و فردی برحق و حقوق خداوند و خودش می باشد نه حقوق دیگران و کمترین احساس همدردی انسانی واسلامی اجتمائی راکه می توان برای مظلومین و ظلم شده ها در ایام زندگی داشت درخواست قصاص وتقاص است بدانید قانون انتخابات که تابحال اجرا نموده اند ظلم بوده است و خلاف شرع مقدس و اسلام قرآن بوده است و بخشی از قانونها صلاحیت حقوق انسانی هم نداشته است و کلیه عزل نسبها سیاسی و پست مقامهای سیاسی و کشوری ربطی به اسلام قرآن امر حق عدالت انسانی اسلامی نداشته در حق و حقوق مسلمین و مردم ایران و اشکال از شروع و ریشه و مرام وناهمگون اخلاق تربیت انسانی غیراصولی نا حق بودن شکل گیری اولیه است به جهت عدم ازادی تحقق امنیت منتخب شدن از بطن و احاد مسلمین بدونه وابستگی است و شناخت حقیقی انتخاب کننده است و اعمال بر امیال اطلاعات مقرضین جاهلین و بر امیال نصب انحصارامتیازتبعیض بوده و مخالف شرع مقدس اسلام قران است و اعاده حقوق عمومی مسلمین خلق الله باید استوار بشود گروهی ضالین و ظالمین با طرفند و روابت امتیاز ناحق باعث تعدی هتک حرمت حقوق الناس و مسلمین شده اند و بناحق به نمایندگی رسیده و بناحق به پست مقام کاذب رسیده اند و عدم اعتماد و امنیت دینی انسانی حقوقی و اجتماعی اقتصادی و قضائی ایجاد نموده اند و کلیه تعدی هتک حرومت ها انحصار پست مقام و چپا ول بیت المال حرام و بی ارزش نمودن و چه رایج کشور و فسادهای اقتصادی اجتماعی و کسب سرمایهای باد آورده حرام ناحق گروهی است از بیت المال واعمال ظلم تبعیض به اسلام و بعموم جامعه نموده اند و بخاطر عدم مشارکت و توافق عمومی از جامعه بعدالت در اداره امور کشور است و بخاطر نصب و انحصار پست مقامهای سیاسی ظاهر سازی و آرایش دروغ جهل بوده است و خلاف و احکام اسلام قرآن و حقوق اجتماعی اسلامی بوده است قصاص وتقاص دارد بدانید در هر رای و انتخاب مدیر و تصویب قوانین دو سوم جمع مردم و دو سوم نمایندگان به حق راستی و بیشتر ازهمه مناطق اجتماعی کشور و این امر حق است که دو نفر حقوقشان در برابر یک نفر اکثریت است و لاغیردر جامعه مسلمین و مومنین که همه حقوق مساوی و برابر دارند کمتر از دوسوم اکثریت نیست و هر آنچه خیر نیکی و صلاح سعادت برای خودشان می خواهند در اداره امور قوانین زندگی برای آن یک نفر هم می خواهند و اجرای دستور دین اسلام است و هیچگاه نصف به اضافه یک و کمتراز دو سوم نمی توانسته نماینده بر حق نسبت به همه اجتماع انسانها و مشروع باشد این امر برای اعاده حقوق همگان و تحقق مشارکت عمومی و دفع تظلمها و تشنج ها و آرامش اعتماد عموم جامعه است و همه باید بر علم و آگاهی کامل دستورالعمل ها و قوانین باشند و آنقدر باید مشارکت جماعت و موافقت حقوقی آشکار باشد و بحث علمی و آگاهی و تبادل نظرخواهی بشود تا نتایج نیکوی قوانین و توافق دوسوم از جمع اجتماع نمایندگان حاصل بشود انشاءالله تعالی و بسیاری از قوانین و انتخابهای گذشته خلاف حق حقوق و صلاح اکثریت جمع مردم جامعه مسلمین بوده است و جنبه شرعی و قانونی احکام اسلام امرخداوند نبوده است و مجریان گناهکار و مجرم هستند در حق و حقوق های پایمال شده و باید حقوق عمومی مسلمین اعاده شود انشاءالله و هر قانونهای که خلاف شرع مقدس اسلام قرآن و حق عدل اجرا نموده اند تماما باطل و مردود است رسول الله ولی الله امر حق تعالی امام زمان شاهد و ناظر اعمالهای آنها بوده و هست از مدتهای پیش و قبل از آن تا کنون و آنها تمام ظلمها و فتنهای و هتک حرمتها وظایعات مختلف اجتماعی را برامیال خودشان انجام داده اندو ربطی به احکام حقه اسلام قرآن رسول الله نداشته است و باید برای تمام اعمالهای ظلم تعدی و هتک حرمتها قصاص وتقاص و سزا پس بدهند یا ایها الناس یا ایها المسلمون بدانید اکثریت دوسوم مردم به این صورت حاصل می شود مثلا یک جمعیت یک ملیون نفری ده عدد نماینده می خواهد و بیست نفر یا بیشتر با خواست و مردم کاندید شده اند در مرحله اول آن تعداد نفرات که اکثریت دوسوم از جمع رای مردم را کسب نموده و آورده اند انتخاب شده اند اگر تعداد نمایندگان تکمیل نبود دوباره برای باقی مانده نمایندگان انتخابات بر گذار می شود برای تکمیل باز هم آن تعداد نماینده که اکثریت دوسوم رای مردم را باید بیاورند تا صحیح باشد و لاغیر و حقوق همه انتخاب شونده ومنتخبین مساوی و برابراست و براساس ضوابط علمی دینی حقوقی مدیریت و خدمات و شناخت اجتماعی انتخاب می شوند بتوسط تائید عموم مردم و ازبطن و جوشش رشد مناطق مختلف اجتماعی است انشاءالله و همچنین در انتخاب وزیران و مدیران ارشد هم مثل انتخاب مردم از طریق مجلس فراگیر ملی اسلامی است یعنی هر وزیر معرفی و انتخابی چه از مدیران خارج از مجلس و چه از مدیران مجلس قانون گذاری باید حداقل دوسوم رای نمایندگان بحق مردم را کسب نمایند تا بحق باشد و مدیرانی که نتوانند دو سوم رای را کسب نمایند و باز هم ارجعیت بیشترین رای مردم و مجلس را دارند بطریق ارشد علمی و دینی و مدیریت از همینها بصورت معاونت وزیران وعضوهای هیعتهای مرکزی و غیره انتخاب می شوند و حتا المقدور نباید اکثریت ورای مردم مردود و بی فایده وظایع شود و حدف کلی خدمت رسانی به نحو احسن به خلق الله است نه برد باخت و نسب انحصار حاکمیت گروهی بدانید پایداری وحدت در هر جامعه در انتخابات اصولی و بنیادی درست و برحق خلاصه می شود وحدت جامعه اسلامی بمعنای تابعیت سلطه ظلم زور و تبعیض و نژادی اسمی طبقاتی نسب انحصار ناحق و غاصبیت و شعار بر جامعه نیست وحدت اسلامی و اجتماعی یک ملت یعنی احترام به حق وحقوق و حریم حرمت شعور شعون حیثیت اجتماعی انسانی حقوقی عموم ملت و خلق الله است و زیستن همدیگر بعدالت و نظر خواهی و موافقت در قوانین بطور مداوم و نا محدود که مورد تائید بحق و بروز عموم مردم باشد که حداقل جمعیت دوسوم و بیشتر حاصل بشود درهمه امور اجرائی و قانون گذاری بطور بیان آشگار دراذهان عمومی شکل بگیرد و همه احساس اطمینان واعتماد کنند انشاءالله بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله رب العالمین یا ایها الناس همه حقوق قاضی قضاوت وجرم حکم خداوند درقصاص وتقاص و سزای و جزای اعمال است بعدالت میزان و در توافق و رضایت خلاصه می شود بین طرفین مدعی محقق می باشد یکی ظلم شده و یکی مظلوم و لاغیر و هیچ کس نمی تواند که دخل تصرف در حقوق شخصی دیگری داشته باشد و حکمی بغیر از قصاص تقاص بدهد بغیر از واقعه آشکار و در مسائل جامعه سخن لفضی و کلامی خساراتهای مادی و معنوی و سیاسی حکومتی رضایت دو طرف محق مطرح است و هیچ کس نماینده دیگری نیست مگر با درخواست و کالت مستقیم هر شخص زینفع و برای دفاع حقوقی انسانی است و قوانین برامیال سیستم سلطه حاکمان حکومتی به هیچ عنوان قابل قبول نیست و همه بندگان خداوند حقوق مساوی و برابر دارند در اداره امور جامعه وزندگی یا ایها الناس بدانید شغل و قضاوت مشکل ترین و حساس ترین شغل است چونکه با حق و حقوق و حیات و زندگی انسانها و دین ایمان به عدالت خداوند و رسالت هدایت و حکم پیغمبران سر کار دارد و کسانی که تحت هر لباس چه روحانی و غیره اگر شناخت از حق و حقوق اعطائی خداوند و رشد تعالی بشری و حقوق انسانی و شرع مقدس اسلام قرآن وهدایت رسالت پیغمبران ندارند نباید قضاوت کنند و حکم بدهند اگر چنین کنند ظلم نموده اند و حکم قصاص وتقاص برای آنها است و هر حکم قضاوت و قاضی از احکام شرع مقدس خداوند که بتوسط پیغمبران هدایت کنندگان الهی ابلاغ و اجرا شده است مشخص می باشد و دیگر احکام و جرمها که پیش بینی نشده باید با تائید هر دو طرف مخاصمه باشد و قبول و اعتراف عرفی وشرعی بحق نمایند دو طرف و لاغیر و توبه استقاصه و جبران درسخنان به امر حقتعالی جایز است و لباس قماش تمایل وابستگی به گروهی نسبی و فرقه ای و حاکمی داشتن کفایت اختیار حق قضاوت را ندارد در احکام دین کله اسلام قران و مقابله کنندگان با رسول الله ولی الله امر امام زمان جاهلین مقرضین مکذبین ظالین ظالمین هیچگاه عالم اسلامی نبوده اند پیامبر به امرخداوند جهان به همه مسلمین و خلق الله اعلام میکنم درمسائل سیاسی سازماندهی و پست مقام اداره امور کشوری واعتراض ها و تظاهرات و دفاع از اعاده حقوق عمومی اسلامی مردم ایران در محل و محاکمات و قظاوتها حاکمان مصداق میدان جنگی ومحاربه ای با دستورات دین خداوند و اسلام قرآن و امر رسول الله امام زمان در دادگاها نبوده است و محکوم بقتل عمد فقط مقابله بمثل است با شهادت شاهدان و درخواست و باز خواست قصاص وتقاص ولی دم است یا رضایت و جبران مطابق با امر حق و لاغیر و هیچ کسی نمی توان بجای ولی امر حق دیگری باشد دراین امر اجرای احکام قصاص و تقاص فقط با اجازه ولی ظلم شده و مصداق عینی دارد و دستگیری افراد بعنوان محاربه جنگ هم حکم اسیر جنگی دارد مطابق با قوانین اسیر جنگ در احکام است و یا رضایت و جبران بهر طریق مصالح اسلام قرآن مسلمین است که مصداق دارد یاایها الناس بدانید که دراحکام و حکم خداوند قصاص وتقاص هر ظلم عملکرد حق نفس در برابر حق نفس است در هر زمان و مصداق محاربه با خدا و رسول دین خداوند هم در میدان و آرایش و اعلام متخاصم جنگی واقعیتهای ثابت شده است و شناخت وقایع بر اساس راستی و درستی حق است و در زمان مقابله با هدایت پیغمبراسلام واصلاح وامرمستقیم هدایت حکم خداوند است برعلیه کافران مشرکان مستکبران ظالم ولاغیر وحاکمیت سلطه گروهی و اشخاصی با هر لباس جای احکام دین حقتعالی وپیغمبر و احکام و حق حقوق انسانی اسلامی قرآنی را نمی گیرد وعناصرعوامل مقرضین دادگاهای ساختگی فرمایشی و پرونده سازی های سیاسی نه قاضی بوده اند نه روحانی و نه دانش قضاوت و حقوق اسلامی و قرآنی داشته اند و نه صلاحیت صدورحکم مطابق خواست شرع مقدس خواسته امر حق خداوند را انداشته اند و برای منافع حکومت سیاسی سلطه نصب انحصار پست مقام خاندانی و خیشاوندی گروهی تعدی هتک حرمت کننده حق کشی نموده اند و هر حکم ناحق که خلاف شرع مقدس اسلام قرآن و امر رسول الله امرزمان اعمال نموده اند که حق برابری نفس در برابر نفس است و قصاص و تقاص و سزای اعمال دارد و صادر کننده احکام در جهت منافع طاغوت سازی استکبار مقام حکومتی و بتوسط جاهلین و مقرضین ظالمین ظالین منفعت طلب وحب پست مقام حکومتی و خاندانی مجرم است و مخالفت ها و تظاهرات اعتراض های سیاسی و سخنان زشت مردم برعلیه افراد و اشخاص حاکمان سیاسی دراحکام و قضاوت محارب با خداوند وقرآن اسلام رسول الله و شرع مقدس نبوده و نیست و در مسائل اداره امور اجتماعی واعتراض سیاسی همه حقوق برابر دارند وظلم تعدی هتک حرمت برای منافع وپست مقام حاکمان حکومتی به بندگان خداوند باز خواست وقصاص تقاص دارد بسم الله الرحمن الرحیم یا ایها الناس یا ایها المسلمون بدانید درجامعه اسلامی ومسلمان بین اجتماعات واداره امور زندگی و اداری امر مسائل جامعه و کشور نباید هیچ معمور اطلاعاتی حکومتی واجتماعی با لباس شخصی ومخفی وناشناخته باشد و لباس هر گروه نظامی وعسکری امنیتی واستخدامی معلوم باشد دراذهان عمومی مثل لباس پلیس و نباید بین جمعیت ها و شغها واستخدامها خبر چینی ظلم خیانت دشمنی و ظایع نمودن علیه ازادی حقوق فردی اسلامی اجتماعی مسلمین باشند مثل شیاطین درندگان دشمنان مکاران در بین خلق الله و جامعه ناشناس نباشند این حق وحقوق صداقت انسانی و دین ایمان به خداوند است واین برای مرز حق و باطل وحیثیت عصمت حریم حرمت واعتماد انسانی جامعه نسبت بهمدیگراست و مسائل اطلاعات و حفاظتی عمومی در مصالح و مسائل امور جامعه بطوراعلام و آشکار بعنوان شاهد بازرس ناظر هدایتگر نگهبان معمور کنترل درخدمت حق عموم مردم نامیده شود وبندگان خداوند فقط از خداوند آفریدگار و جدان عاطفه دینی انسانی وعواقب ظلم اعمال تعدی هتک حرمت و سزای اعمال و قصاص وتقاص پروا دارند ودر دنیا و آخرت و می ترسند ولاغیر و کسانی و معمورین درجهت منافع اشخاص وسلطه سیاسی شخصی حاکمان هستند باطل مردود وظالم هستند برای اسلام مسلمین خلق الله و برعلیه ومنافع غیرعمومی وحقوقی عمومی مسلمین هستند این امر برای رعایت حقوق مومنین مسلمین شعون شعور حیثیت واعتماد وطمینان و هدایت جامعه بهمدیگر است و حقوق برابر بین بندگان خداوند دین کله خلق الله می باشد و سلامت و محبت استواری پایداری شخصیت بین جوامع است و رعایت حقوق انسانی اسلامی است مکذبین و ضالین ظالمین برعلیه رسول الله امام زمان به پست مقام غصبی و به نیروی اهریمنی شیطانهای جن انس و تبعیض نژادی و جاهلیت گذشته وغفلت اعمال شده به مسلمین وبا دستگاه تبلیغاتی و آرایش دروغ فریب جهل ظلم تکیه دارند و نباید ازمعمورین جاهل با غرور و خوی غیرانسانی و خوی جوانی شهوانی غافل با تحریکات شیطانی برعلیه مردم استفاده نمایند که اطلاعی از حقوق انسانی و اسلامی دینی ندارند و نباید به کارهای حقوقی و قضائی گمارده و استفاده شوند و تمام کسانی که از این قبیل قماش برای منافع و مقاصدشان استفاده و ظلم نموده اند شریک تمام جرمها وظلمهای واقع شده به این ملت انسانها هستند بسم الله الرحمن الرحیم و مردم صادق و مسلمین ملت اعتراض قاطع به قوانیهای بی عدالتی و باطل ظلم خلاف امر حقتعالی را داشته اند و همچنین به حاکمان که با اغفال رب وحشت تهدید و نا آگاهی و عدم شناخت حاکم شده اند و همچنین به اشخاصی که با ظلم تعدی هتک حرمت با قوانین نصب انحصار گذشته بناحق حاکم شده اند اعتراض دارند بدانید انجام امراصلاحات قانونها و بر قراری حق عدل میزان و رفع تبعیض هدایت و سلامت جامعه و امرحقتعالی همه ایام الله است وکسانی که در پیروی شیاطین جن انس و منافع بناحق طاغوت پست مقام سلطه و دنبال روی عادتها و مرام باطل گذشته نا فرمانی رسول الله ولی الله امر زمان و اصلاحات امر شده را می کنند غاصبان حاکمان مخالف عدالت و نظم و حقوق انسانی اجتماعی هستند و هدایت امر خداوند و اصلاحات قوانین نیکو برای دین ایمان کله اسلام قرآن است و آنهائی که علیه حقوق بعدالت مردم ایران و جمیع مسلمین هستند و باید باز خواست و برکنار بشوند انشاءالله و مستکبرین مکذبین ضالین با سکوت و مکر حیله مخفی و فتنه انگیزی و مخالفت هیچ منافعی در اسلام قرآن مسلمین و صلاحدید این ملت و این مردم مظلوم نداشته و ندارند و خداوند در دنیا و آخرت آنها را رسوا خواهد نمود و لعنت و نفرین همیشگی مسلمین خلق الله نثارشان است الی یوم القیامت انشاءالله و درجامعه ای که عدم اطمینان واعتماد سیاسی و نا امنیتی اجتماعی هست و دروغ گوئی تعدی هتک حرمت انسانی اسلامی در حقوق شعور شعون و شخصیت و اجتماع وجود دارد برای دفاع از حق حقوق جامعه ابزار دفاعی و حفاظت برای انسان خلاف شرع نیست بدانید و آگاه باشید در حقوق اسلامی انسانی اجتماعی فردی حق ابزار دفاعی داشتن برای بندگان خداوند امری معقول و محفوظ است برای و دفاع از حقوق خود و خانواده و حیثیت انسانی دینی و بیان ابلاغ امر حق و آشکاردر برابر ظالمین جاهلین مستکبرین دفاع از سلامت اجتماعی عمومی و دین ایمان است و موجودات مخلوقات حیوانات هم با دفاع ازخود زندگی می کنند و روزی می خورند و حق طبیعی هر فرد مسلمان و خلق الله وحق الناس است صرفا داشتن ابزار دفاعی برای عاقل بالغ هوشیار با دین ایمان مرام و عقیده سیاسی به امرحقتعالی جرم نیست و جرم فقط در واقع شدن وقوع جرم و گناه است و بابی اعتمادی به حکومت و عوامل معمورین مستکبرین مغرور جاهل نادان جور ستم مجوز هم لازم نیست مکر با توافق و قوانین بروز شده جدید و اعلام اعتماد عمومی دوسوم جمع مردم و نمایندگان بحق برعدل از احاد مناطق جامعه است و کسانی که افرادی را به این جرم وامثال این جرمها و برای مخالفت ها و اعتراض اجتماعی سیاسی به حاکمان تعدی هتک حرمت نموده و با تکیه به جاهلیت تحت تاثیر منافع حاکمان و تبعیض ظلم و استکبار و القاب نژادی و شرک شبهه در دین و بنام محارب معرفی و بی گناه بقتل رسانیده اند در زندانها و جاهای دیگر و معابر عمومی مجرم و گناه کاراند عوامل ظلم ستم به خلق الله قصاص و تقاص اعمال مدیون حق الله و حق الناس هستند با هر لباس پست مقام نصب لقب چه پرونده ساز چه حکم دهنده با هراسم چه دخالت و اجرا کننده گان سزای اعمال بده کارند و حکم فریاد رسی و حساب رسی و دادخواست خداوند برای همه مظلومین وظلم شده به بندگانش است و کمترین دفاع و هم دردی انسانی است که می توان از اجتماع و هم نوعان انسانها نمود و حمایت از مظلوم در خواست حق قصاص و تقاص مظلوم ازظالم است در دفاع از اعتراض بحق مردم به قانونهای ناحق باطل و درخواست اصلاحات از حاکمان و هر قانونی که بر اساس ظلم تعدی هتک حرمت و اغفالکری باشد اعتبار ندارد که خلاف احکام امر حقتعالی باشد و یا اینکه حق خداوندی و هدایت شرع مقدس را از انسانی صلب نماید و این حکم قصاص تقاص سزای هر نوع ظلم ستم تعدی هتک حرمت است که شامل همه جرمها گذشته از قانونهای باطل تحمیلی و تهدید ارعاب و سخنان باطل دروغ و حمایت و تائید عمل ظلم خلاف امر حق گناه است و همچنین و دشنام دشمنی و گمراهی بین جوامع اسلامی قرآنی با هرعقیده و مسلک و گروه های الناس مخالف همدیگر الی یوم القیامت در دنیا وآخرت بین و زنده ها و مرده ها گناه است و قصاص وتقاص دارد و برای پرهیزکاری آرامش پایدار و استوار دین ایمان است و بدانید در کلیه مسائل و احکام اسلام قرآن و الناس کلی و جزعی فقط رضایت هر فرد انسان مظلوم نسبت به هر ظلم محق و طلب کاراست و در اجرا و احکام بین جوامع اهل کتاب معتقد به ادیان الهی و آسمانی و پیغمبران بین قاضی و متهم و خواهان هیچ گونه تبعیض در احکام شرع مقدس اسلام در امر قصاص و تقاص وجود ندارد فقط همه تابع قوانین شرع مقدس و امر حقتعالی هستند الی یوم القیامت و در جامعه های اسلامی برای دفع استکبار تبعیض و اعاده حقوق اسلامی انسانی و اجتماعی و قصاص و تقاص عملکردها در هر زمان برای همان فرد نسل و زمان است و دیگران و نسلهای بعدی بی تقصیرند تا میزان برابری حقوق با شناخت و رشد تعالی دین ایمان امرحق بین جوامع مسلمین و مردم ایران میسر آسان و استوار شود انشاءالله و مسلمین خلق الله پرهیزکاری و احترام به حقوق همدیگر را رعایت نمایند و آموزش ببینند از طفولیت در همه ستوح و سخن ذکر و عملکردهای ادب تربیت انسانی اجتماعی همه مسلمین و مردم ملت ایران استوار شود انشاءالله - ابلاغیه اطلاعیه شماره سیزده اهل ایمان و هجرت و توبه پرهیز از اعمال و گناه جاهلیت گذشته و ظلم قوانین باطل وروی آوردن به اعمال نیکو و آرامش اجتماعی رعایت حقوق انسانی و سعادت رستگاری انشاءالله