بسم الله الرحمن الرحیم

قل هوالله اکبر قل هوالله احد الحمد لله رب العالمین العا قبتو للمتقین الله خیرن ناصرن و معین ایاک نعبد و ایاک نستعین اهدنا الصراط المستقیم بدانید معانی اسمها وصفتهای نیکو را به هر زبان وارزشهای آموزشی درست نیکو و بحق را بشنا سید و آموزش بدهید و برای همین امر حق است نام نهادن وصفت دادن و برای کسب نمودن درجات نیکوی علمی واد بیات انسانی این امرحق است مثل اینکه یک نفر آموزش معلم شدن و دکتر و یا جامعه شناسی می آموزد و همان علمها را کسب می نماید برای حدف و نیکوئی هدایت خودش است و به آن اسم او را می شناسند یعنی شخصیت او به همین تخصص معروف است و برای زندگی دنیا است و جزا و پاداش برای آخرت جمع اعمال نیکو است بدانید و آگاه باشید دین اسلام و قرآن و هدایت امر حق تعالی انبیاء الله برای آموزش و هدایت و تجربه همگانی خلق الله است انبیاء الله و برگزیده گان امر حق تعالی آنها هم بر خلق عظیم و هم بر خلق لله بزرگ هستند به امر خداوند در امرهدایت کلیه انسانها و مخلوقات در جها ن اثر گذار هستند به امر و خواست حق تعالی حریم حرمت واحترام به آنها در پیشگاه خداوند متعال محفوظ است و درود سلام صلوات که هدایت است از جانب حقتعالی وهدیه خداوند جهان است برای انبیاءالله انشاء الله وعالمان دینی که خالصانه و مطابق با امر خداوند و کتابهای مقدس و سفارش امر انبیاء الله هدایت کنند می نمایند وپیغمبران نیازی به القاب دروغین و چاپلوسی و بزرگ نمائی برای منفعت جوئی مادی برای خود و خاندان خوانواده ندارند و امتیاز فرزند و خانواده فقط به اندازه کسب نمودن علم وعمل و تقوای آنهاست است و با تعریف تمجید دروغ میسر نمی شود و همچنین بزرگ نمایی تمایزنژادی دروغین فریب اغفال عوامل شیاطین جن انس است(29)زمر- رَبَ اللَّهُ مَثَلًا رَّجُلًا فِیهِ شُرَکَاء مُتَشَاکِسُونَ وَرَجُلًا سَلَمًا لِّرَجُلٍ هَلْ یَسْتَوِیَانِ مَثَلًا الْحَمْدُ لِلَّهِ بَلْ أَکْثَرُهُمْ لَا یَعْلَمُونَ ﴿29﴾خدا مثلى زده است مردى است که چند خواجه ناسازگار در [مالکیت] او شرکت دارند [و هر یک او را به کارى مى‏گمارند] و مردى است که تنها فرمانبر یک مرد است آیا این دو در مثل یکسانند سپاس خداى را [نه] بلکه بیشترشان نمى‏دانند (29) زمر- أَلَا لِلَّهِ الدِّینُ الْخَالِصُ وَالَّذِینَ اتَّخَذُوا مِن دُونِهِ أَوْلِیَاء مَا نَعْبُدُهُمْ إِلَّا لِیُقَرِّبُونَا إِلَى اللَّهِ زُلْفَى إِنَّ اللَّهَ یَحْکُمُ بَیْنَهُمْ فِی مَا هُمْ فِیهِ یَخْتَلِفُونَ إِنَّ اللَّهَ لَا یَهْدِی مَنْ هُوَ کَاذِبٌ کَفَّارٌ- ( 3)آگاه باشید آیین پاک از آن خداست و کسانى که به جاى او دوستانى براى خود گرفته‏اند [به این بهانه که] ما آنها را جز براى اینکه ما را هر چه بیشتر به خدا نزدیک گردانند نمى‏پرستیم البته خدا میان آنان در باره آنچه که بر سر آن اختلاف دارند داورى خواهد کرد در قیقت‏خدا آن کسى را که دروغ‏پرداز ناسپاس است هدایت نمى‏کند (3) - ( 4)زمر- لَوْ أَرَادَ اللَّهُ أَنْ یَتَّخِذَ وَلَدًا لَّاصْطَفَى مِمَّا یَخْلُقُ مَا یَشَاء سُبْحَانَهُ هُوَ اللَّهُ الْوَاحِدُ الْقَهَّارُ ﴿4﴾- اگر خدا مى‏خواست براى خود فرزندى بگیرد قطعا از [میان] آنچه خلق مى‏کند آنچه را مى‏خواست برمى‏گزید منزه است او اوست‏خداى یگانه قهار (4)- یا ایها الناس بدانید شیعه یا پیرو بودن کلمه عموم است وهدایت هم کلمه عموم است واهل بیت هم کلمه عموم است مطهرات عترت پاکی صداقت هم برای همه رعایت وپاسداری کنندگان درشبانه روز و ایام الله است و درهمه موارد پیروی از دستورات اسلام قرآن و هدایت پیغمبران واحکام و دین خداوند خالص لله بدون شرک شبهه ازجاهلیت صحیح است و برای همه جوامع انسانها مصداق دارد از کودکی که بدنبال پدرش می رود و اطاعت می کند تا هردانش آموز و دانشجو که طا لب علم دانش پیرومعلم برای کسب علم ودانش ومرام صفت نیکو برای هراموزنده است وشیعه دراسلام آیات قرآن به معنی پیروی از صاحب قبری وجهل گذشتگان و قبیله خاص نیست وبزرگداشت و مقدس نمودن و نامیدن قبرها بنام تعدد اعمه طا یفه ای نیست و تعصب روی قبیله و نژاد وخاندان و نیست و نامیدن به القاب بزرگ می شود نژادپرستی و تکبر تفاخر مباهات طاغوت سازی در اذهان عمومی است دو دستگی و اختلاف تبعیض می اندازند بین جامعه مسلمین و تعصب بر روی اسم نژاد نصب جاهلیت است و جنگ فتنه جهل دروغ جفنگ را تبلیغ می کنند و دشمنی براه می اندازند بین مسلمین بندگان خداوند و نافرمانی امر حقتعالی را بد نبال دارد و خواسته شیاطین جن و انس همین است یا آیه الناس یا ایها المسلمون یا ایها الذین آمنو بالله ورسوله بدانید و آگاه با شید امر بمعروف و نهی از منکر بحق و نیکو رسالت هدایت تکلیف است دراین خصوص که افراط گری گروهی در مسئله بزرگداشت قبر قبرستان کذشتکان وطا یفه خاندان قوم قبیله نصب لقبها و افراط گری کاذب مربوط به گروهی اختلاف بین جامعه مسلمین است ومخالفت امرهدایت حقتعالی است و این اصلاحات برای این امراست که افرادی ظالم با سوء استفاده ازاین القاب واسمها و صداقت مردم برجمعی ازآنها مسلط شده اند در طول تاریخ اشخاصی پیرو شیطان و ظالم جاهل مشرک از صداقت و مظلومیت سرگرمی غفلت مردم با این مسائل سوء استفاده نموده اند و با تکیه به همین اهرمهای شکل گرفته ضعف وغفلت عادت باطل ارث مانده از گذشته بر مردم حکومت نموده اند آنها کاری به اصلاح دین و ایمان خالص خواسته امرحقتعالی و مشکلات گریبان گیرعموم جوامع مسلمین را ندارد وهمین عادت باطل را می پسندند آنها منافع خودشان را می خواهند نه دین ایمان خالص ورستگاری و آینده دینی مسلمین را و صراط مستقیم خشنودی الحمد لله رب العالمین را وعقب ماندگی اموزش دینی فرهنگی و ادبیات حقوق اجتماعی بی عدالتی بانی باعث همین افراد هستند وهمه باید بشناسید آنها را درهر موقعیت زمانی انشا ءالله 28- هوالذی ارسل رسوله با لهدی ودین الحق لیظهره علی الدین کله وکفی با لله شهیدا28- سوره فتح -اوست کسی که پیامبر خود را به [قصد] هدایت‏، با آیین درست روانه ساخت‏، تا آن را بر تمام ادیان پیروز گرداند و گواه‏ بودن خدا کفایت می‏کند- 111 ولو اننا نزلنا الیهم المائکته وکلمهم الموتی وحشرنا علیهم کل شی قبلا ما کانو ا لیو منوا الا ان یشا ء الله لکن اکثرهم یجهلون-111 سوره انعام - واگر ما فرشتگان را به سوی آنان می‏فرستادیم و اگر مردگان با آنان به سخن می‏آمدند، و هرچیزی را دسته دسته در برابر آنان گردمی آوردیم باز هم ایمان نمی‏آوردند- جز اینکه خدا بخواهد- ولی بیشترشان نادانی می‏کنند-112 وکذا لک جعلنا لکل نبی عدوا ا شیطین الا نس والجن یوحی بعضهم الی بعض زخرف القول غرورا ولو شا ء ربک ما فعلوه فذ رهم ما یفترون-112 و بدین گونه برای هر پیامبری دشمنی از شیطانهای انس و جن برگماشتیم‏. بعضی از آنها به بعضی‏، برای فریب [یکدیگر]، سخنان آراسته القا می‏کنند؛ واگر پروردگارتو می ‏خواست چنین نمی‏کردند. پس آنان را با آنچه به دروغ می‏سازند واگذار- صافات -فَاسْتَفْتِهِمْ أَلِرَبِّکَ الْبَنَاتُ وَلَهُمُ الْبَنُونَ ﴿149﴾ - پس از مشرکان جویا شو آیا پروردگارت را دختران و آنان را پسران است - أَمْ خَلَقْنَا الْمَلَائِکَةَ إِنَاثًا وَهُمْ شَاهِدُونَ ﴿150﴾ یا فرشتگان را مادینه آفریدیم و آنان شاهد بودند (150) أَلَا إِنَّهُم مِّنْ إِفْکِهِمْ لَیَقُولُونَ ﴿151﴾ هش‏دار که اینان از دروغ پردازى خود قطعا خواهند گفت (151) وَلَدَ اللَّهُ وَإِنَّهُمْ لَکَاذِبُونَ ﴿152﴾ در حالى که آنها قطعا دروغگویانند (152) أَصْطَفَى الْبَنَاتِ عَلَى الْبَنِینَ ﴿153﴾ آیا [خدا] دختران را بر پسران برگزیده است (153) مَا لَکُمْ کَیْفَ تَحْکُمُونَ ﴿154﴾ شما را چه شده چگونه داورى مى‏کنید (154) = أَفَلَا تَذَکَّرُونَ ﴿155﴾ آیا سر پند گرفتن ندارید (155) أَمْ لَکُمْ سُلْطَانٌ مُّبِینٌ ﴿156﴾ یا دلیلى آشکار [دردست] دارید (156) فَأْتُوا بِکِتَابِکُمْ إِن کُنتُمْ صَادِقِینَ ﴿157﴾ پس اگر راست مى‏گویید کتابتان را بیاورید (157) ذخرف - مِ اتَّخَذَ مِمَّا یَخْلُقُ بَنَاتٍ وَأَصْفَاکُم بِالْبَنِینَ ﴿16﴾ از آنچه مى‏آفریند خود دخترانى برگرفته و به شما پسران را اختصاص داده است (16) انعام - وَجَعَلُواْ لِلّهِ شُرَکَاء الْجِنَّ وَخَلَقَهُمْ وَخَرَقُواْ لَهُ بَنِینَ وَبَنَاتٍ بِغَیْرِ عِلْمٍ سُبْحَانَهُ وَتَعَالَى عَمَّا یَصِفُونَ ﴿100﴾ و براى خدا شریکانى از جن قرار دادند با اینکه خدا آنها را خلق کرده است و براى او بى هیچ دانشى پسران و دخترانى تراشیدند او پاک و برتر است از آنچه وصف مى‏کنند (100) 39طور.أ َمْ لَهُ الْبَنَاتُ وَلَکُمُ الْبَنُونَ ﴿39﴾ آیا خدا را دختران است و شما را پسران نحل - وَیَجْعَلُونَ لِلّهِ الْبَنَاتِ سُبْحَانَهُ وَلَهُم مَّا یَشْتَهُونَ ﴿57﴾ و براى خدا دخترانى مى‏پندارند منزه است او و براى خودشان آنچه را میل دارند [قرار مى‏دهند] (57) این آیات قران برای کسانی است که ازشبهات اسمی دردین ایمان وذکرها پیروی وتکرار می کنند واسم خود شان را و فرزندان خوانواده اسم و جدات و قبر آنها را به یک اسم میخوانند و در دعاها و ذکرها هم خداوند جهان الحمد لله رب العالمین راهم به همین اسم میخوانند و این اسم را میراث خاندانی وفرزندان خود میدانند نموده اند اینها مربوط به تعصبات شرک شبهه قبل ازاسلام و بی سوادی و شناخت نداشتن و نفهمی و عادت تلقین میراث قبیله ای باطل جاهلیت کذشته است واختلال شناخت در دین و ایمان خلق الله است و می شود شرک شبهه استکبار طاغوت دردین ایمان به خداوند وهمچنین برای کسانی است که خلق شده الحمد لله رب العالمین پیغمبران را نسبت پدر و فرزند با خداوند آفریدگار خالق جهان می نامند سخن و تلقین نادرست است اینها بدلیل و شناخت نداشت ازاموزش دین ورسالت انبیاء الله است و پیروی عادت و تلقین باطل گذشته است و منشاء همه اشتباهات تملق گویان نادان جاهل هستند و باید توبه نمایند و شهادتین بگویند همگی انشاء الله وبپرهیزند ازکلمات باطل بیهوده درپیشکاه الحمد لله رب العالمین انشاء الله- خداوند خالق آفریدگار کل جهان و شکل دهنده کل جهان هستی و کلیه مخلوقات و پدید آورنده همه انسانها و نعمتهای جهان است خالق کل شیء است از ازل تا ابدیت بدانید شکل گیری کلمات و اسمها و القاب ریشه در شناخت زمانهای دور انسانها دارد و شکل گیری ورشد جامعه ها در زمانهای مختلف است و بخشی متعلق به زمان انبیاء الله پیشین است و بخشی به عصر جاهلیت و قوم و قبیله ای و شرک نادانی و جهل بیسوادی انسانها و ناتوانی شناختن حقیقت دین وهدایت خالق جهان یکتای بی همتا الحمد لله رب العالمین است و هدایت انبیاء الله و اعزام پی در پی آنها امر حق به همین منظور بوده است برای هدایتها وباید نظم کلمات وذکرصحیح تر درست نیکوتر که که نتایج هدایت بهتری برای سلامت و سعادت جامعه انسانی داشته باشد تدوین کنید پیامبربرحسب تکلیف وظیفه وامر هدایت و رسالت عدالت وامر حقتعالی که در این زمان برپیامبرگذاشته شده است اعلام می دارم کلیه ذکرها و دعاها را باید بطریق نیکوتربدونه شبهه دراذهان عمومی باشد و درامرعبودیت خالص و بامعرفت و شناخت مفاهیم خلق الله باشد انشاء الله و دعاها و نیاشها برای قبولی و مورد توجه قرار گرفته شدن و تقرب بسوی حقتعالی است و برای همه جوامع و نیایشهای آنها مصداق دارد یعنی ذکرهای کاملتر و نیکوتر درست ترتوحیدی راقراعت نمائید درعبادتها و نیایش ها و دعاهای ایام الله را او خالق پروردگار بزرگ و یکتای بی همتا و مثل و مانند ندارد واعلام می دارم و ما ناتوانیم که عظمت و کبریائی او را درک نمائیم و باید هرکلمه و جمله ای از اسمها دردعاها و ذکرهائی حق تعالی که با وحدانیت وعبودیت خالص و یکتا و بی همتائی خالق جهان منافات دارد وشبهه و شرک جاهلیت نادانی به همراه دارد درهمه ادیان و مذاهب باید زدوده پاک برچیده شود و کلمات ذکرو آیات نیکوتر بهتر بامعانی و معنویت بیشتر ذکر وگنجانیده بشود انشاءالله و بجای کلمه سیدی بنام خالق جهان الحمد لله رب العالمین دردعاها بخوانید یا رب العالمین یا رحمن یا رحیم قل هوالله اکبرسبحان الله وذکرهای نیکوترجامع و خالص گنجانیده و ذکر نمائید انشاءالله و بکلی باید ازهمه دعاها حذف و برچیده بشود انشاء الله شبهه درذکرها و دعاها و ذکرهائی بی مورد هتک حرمت اسماء الله ذات اقدس احدیت خالق جهان است و انحراف و گمراهی بوجود می آورد دراذهان عموم مردم باید حذف بشود انشاء الله و خواسته شیاطین وعواملش ایجاد شبهه و شرک واستکبار گمراهی جهل است - چونکه از این اسم را گروهی به نادانی غفلت طمع کاری و میراث خواری جاهلیت قبیله ای به خودشان و زنشان و فرزندانشا ن نسبت داده اند و خداوند را هم در دعاها به همین نام می خوانند و صاحب قبرها را هم به همین نام می خوانند اشتباه و باطل است خلاف امر حقعالی است برای دین ایمان خلق الله و قبرها را و با کلمه سیدی وتعریف تمجید جداتی بزرگ داشته ونموده زینت داده طلا کاری نموده و ملازمات آنجاها شده اند و تحت تعریف پدرو فرزندی و جداتی طایفه ای است و تمجید ازصاحب قبراست و بدانید هراسم و ذکری که در جامعه مخصوص وعبادت عموم است باید با خلوص نیت باشد و حریم و حرمت ذات اقدس احدیت رعایت بشود و بر روی افراد اثر منفی نگذارید و شبهه در دین ایمانشان ایجاد نشود و در فهم مردم - بدانید زیارت درعمل زیارت جامع است یعنی دیدن و باز دید همد یگر است مثل وقتهای نمازهای ایام الله و صله رحم هم هست ودر به نظرآوردن قدردانی ازخدمات کلیه پیغمبران برگزیده گان صالحان عالم است مثل یاد نام پیغمبران وقدردانی هدایت قرآنهای آنها وبیان نمودن مسائل دین ایمان خالص است به این مثال دعا گوئی یاد نام اعمال حسنه آنها است یعنی نیکی ها را تصدیق نمودن است و شکرگذاری خالق جهان درهر جایی میسر است و جاهای نادیده را دیدن هم زیارت یا سیاحت می نامند و زیارت برای افراطگری برای محل قبرستان ومرد گان نیست این برای سعادتمندی و رستگاری زندگی و تربیت نیکوی انسانها است و امر به معروف و نهی از منکر در احکام دین و قرآن است برای کسانی که در پی دین و آئین پاک وتوحید خالص هستند و این زیارت نامه ها بخشی همین تعریفها و تمجیدهای دروغ و بزرگ نمودن قبر است وطا غوت واستکبار سازی است و باید اصلاح کلی بشود و بصورت مسجد درآید آن مکانها بدون برآمدگی و زر و زیور فریبنده انشاء الله ودعا گوئی به حق و نیکو و صحیح درست است این برای عدالت و شناخت عموم اجتماع مسلمین بند گان و برای خالص شدن دین و صراط مستقیم خداوند جهان است تا کلیه اعمال نیکو برای حضرت حق تعالی و دین خالص لله بوده باشد انشاء الله و شرک در اعمال و احکام و اشخاص خلاف امر حق نبوده باشد و هیچ کسی به جز اسماء الحسنی و هدایت پیغمبران وعبد وعبودیت الحمد لله رب العالمین مطرح نبوده و نیست به امید آمورزش و مغفرت و رحمت از جانب حقتعالی است و نسبت های بزرگ و القاب دروغ وغلوبه بندگان واشخاص و برای دین و ایمان خالص لله مردم زیان آور و گمراهی است و خلاف عدالت و بعضی ها با همین باور و تعصب خودشان را جدا از بندگان خداوند مثل خاص دیگر و متمایز میدانند و نموده اند و توسعه داده اند و باطل است و مصداق عینی آیات عذاب و مذمت بار قرآن کریم نموده اند دانسته و یا ندانسته خطا کارند و اگر خواهان و تابع بر این مرام جاهلیت و استکبار و تبعیض باشند به یقین پیرو جاهلیت شرک شبهه قبل از اسلام و دینشان شرک آلود است و باید بپرهیزند از باطل و استکبارو برتری طلبی نژادی و شیطان هم با همین عملکرد وافکار ازدرگاه حق تعالی رانده شد و جدای از احکام شرع مقدس و اسلام و قرآن عمل نموده اند و با همین مرام غافل وغفلت با هدایت امرحقتعالی و انبیاءالله و هدایت رسول الله ولی الله امر امام زمانشان مخالفت و ممانعت نموده اند وانواع ظلم ها و تعدی هتک حرمت را در حق حقوق پیامبرو مومنین و مسلمین منتظران ظهور روا داشته وبا همین خود خواهی و عوارض و عوامل خسران آن اعمال را داشته اند در ایام الله موعود و ظهور و باید ترک کنند ان اعمال و اسمها را در کل انظاراذهان عمومی جامعه وازاسناد ثبتی و ذکری و کلامی تا ازعملکرد خسران آمیز و عذاب و گناه آن دروغها در امان باشند و مثل عموم مردم مسلمانان و مومنین باشند درجامعه این اسم طمع ورزی متعلق به جاهلیت قبل ازاسلام است و همه احکام دین و ترجمه قرآن را و آموزشها و اداره امورمسلمین را تحت شعاع خودش قرارداده است نمی توانند بی طرفانه و خالصانه و بی غرض مرض خالص لله ترجمه و تفسیر و آموزش بدهند آیات قرآن را وعملکرد آنها خلاف مصلحت و مصالح اسلام و جمیع مسلمین و قرآن کریم و امر حق است و هتک حرمت و ناتوانی نا دانی تبعیض به عموم مسلمین عموم است و در دین ایمان شناخت و سخنان فرهنگ و شئونات و شعور ورشد شکوفائی و پیشرفت انسانها ودرشناخت و ایمان آوردن خلق الله و گرویدن دیگر مذاهب به دین کله اسلام قران دردنیا و آخرت اثر مستقیم دارد چونکه بجای تبلیغ دین و صفتهای خالص نیکو برای هدایت امردین حق به عموم خودشان را تبلیغ و القا می کنند وعمل کنندگان ظلم تبعیض بدین صورت چه گوینده و چه بنام خود خواننده درپشکاه خداوند بازخواست و تقاص قصاص دارد انشاء الله بخاطر ظلم و هتک حرمت عمومی به عدالت واسلام مسلمین قرآن و هدایت انبیاءالله با وحدانیت و عبودیت و خلقت خداوند جهان انساها را و دین خالص منافات دارد وهر مسلمانی و ایمان آورنده و افرادی که زیر پوشش امتیاز این اسم و القاب دروغ و خلاف عدالت حق میزان امتیاز گرفته باشد خلاف حق وعدالت و شعور و شئون اسلامی جامعه گرفته و ناحق است ظلم تجاوز به حقوق مسلمانان خلق الله وعموم مردم است و باطل است و اعلام می نمایم به همه مومنین و مسلمین همه پیغمبران هر امامی عبد و بنده ای که عبودیت حق لله و حجتی داشته باشد خاضع و خاشع است در پیشگاه الحمد لله رب العالمین در دین ایمان و هدایت در دنیا و آخرت و چنین شبهه ای وصفت لقب دروغ جهل را نخواسته است و درعبادتها و دعاها و دیگر اعمال و بدانید اگر کلام وبشارت و سخنی بوده درصدراسلام برای تشویق و گرویدن قبیله ای به دین اسلام و صراط مستقیم دران زمان بوده است نه اینکه تهدید و ظلم و ضایع نمودن علیه توحید و احکام دین کله خداوند ایمان حق حقوق وعدالت اجتماعی بندگان خداوند بشود و همچنین اگر با تولد وفات گرفتن مکرر برای گذشتگان هم اگر باعث و بانی ظلم طاغوت سازی و فعل حرام شبهه و انحراف ازدین حق خالص ولله بشود خلاف شرع مقدس و اسلام قران و امر حق تعالی است و بپرهیزید ازاعمال باطل فریب که دست اندازی شیاطین و جاهلیت ومستکبران وغافلان است یا ایها الناس بدانید نامیدن تعد د شیاطین جن انس در قرآن و صحیفه های قرانی پیامبر به این منظوراست که کفر شرک شبهه و طاغوت استکبار جاهلیت و صفات رذیله از شیطان است مخالفان ظالمان بد خواهان و دشمنان پیغمبران معلوم و پیدا نیستند و خودشان را هم معرفی آشکار نمی کنند ننموده انها خفقان گرفته اند مردگان متحرکند واعمال شیاطین راانجام میدهند مکذ بین ظالین ظالمین هستند و دستگاهای اطلاعات عمومی را هم محصورنموده اند برای اغفال جهالت عمومی پست و مقام مثل همین زمان در پیروی صفات رذیله جاهلیت و مشکل ساز بوده اند و با لباس های مختلف بطور مخفی و نا محسوس دشمنی جاسوسی اعمال سخنان باطل شیطانی و ممانعت ایجاد نموده اند در راه هدایت و ابلاغ عمومی پیغام امر حق رسالت وبا به خد مت در آوردن افراد نظامی عسگری پیدا ومخفی مانع درراه هدایت پیغمبران هستند بعضی از آنها زیر پوششهای دین وعادتهای اسارت شرک شبهه و طاغوت استکبار و نا آگاهی جهل غفلت آن خلاف کاری و دشمنی ها را انجام داده اند آنهائی که در هر لباس قماش پست مقام نصب لقب نظامی عسگری دشمنان خداوند و آیات قرآنها وهدایت فرستادگان خداوند پیغمبران بوده اندی و به همگی آنها خطاب شیاطین جن و انس و پیروانش نامیده شده است در قرآن و کتابهای مقدس برای شناخت چهره واقعی و نیت آنها باید پرونده اعمال گذشته تا به حال و آینده آنها را باید ورق بزنید و برسی حساب کنید به هر جهت همه آنهائی که دشمنی و بد خواهی و جاهلیت ورزیده اند و تصدیق ننموده اند به تمام هدایتهای این زمان ییغمبررا سزاوارعذاب دوزخ و به عذاب الهی می رسند طبق آیات قران کریم و هدایتهای انبیاء الله انشاء الله بدانید صالحان بندگان خداوند مالک اعمال خودشان هستند وبا همان صورت اعمال زند گی و اراده حقتعالی حشر و محشورمی شوند و تصدیق نمودن اعمال نیکو و حسنه برای هر فرد از انسانها است و بدانید درقیامت روابط انسانها با همد یکرمثل بستن احرام حج است و این بناها وزرو زور زیوروتعریف و تمجید ها ساخته دست زبان و امیال ذهن غافلان و گمراهان و دروغ گویان است و متعلق به این جهان ومادی گرائی است و ربطی به جهان آخرت ندارد و اعلام می نمایم رعایت حریم حرمت وعزت و احترام گذاردن در بین جوامع متعلق به همه مومنین و مسلمین و بندگان خداوند انسانها است وصفتهای نیکو ایمانی در اسلام قرآن برای کسب نمودن الگوی هدایت و ترسیم نمودن همه ایمان آورندگان است و به همین منظور است نه برای افراد خاص و قبرهای آنها در تاریخ اسلام بدانید یا ایها ناس یا ایها المسلمین درامر اینکه انسان باید بیاد فوت وعقبات بعد ازآن باشد و برای همه است و اینکه بیاد اعمال صالح و قدر اعمال نیکوی گذشتگان را داشته باشد و برای انها طلب آموزش و مغفرت و دعا گوئی کند برای حسن نیت است و تمام سفارش دین اسلام قرآن وامر حق تعالی برای امر به معروف و نهی از منکر برای ساختن زندگی نیکوئی این دنیا و جهان آخرت است یعنی برای هدایت امر حق تعالی است تا انسانها خودشان را از شر شیاطین و رفتار کردار حیوانی رذیله و هواهای نفسانی و شهوتهای حرام و خوراکیهای حرام و ظلم در حق همدیگر و دلبستگی های باطل مادی بخل حسد تکبروکلیه فعلهای حرام باز دارند و از سلطه گری و طاغوت شرک جاهلیت برهانند و بدانید و فقط بندگی عبودیت خالقشان را بپذیرند هر چیزی وعملی نیکوئی در این جهان در زندگی برای پرهیز کاری حد و حدود میزان خودش را دارد و باید از افراط تفریط اسراف غلو کوئی بر حذر باشند همگان تا به سعادت و رستگاری دین درست راست دست بیابیم همگی و همه آفتهای معنوی و ایمانی در زیاده روی و اسراف در کارهای مختلف زند گی خسران اعمال بیهوده ماست و سوره والعصر قران کریم همین امر را بیان می کند در موضوع زیاد روی درزیارت قبرگذشتگان هم حد و حدود مرز میزان خودش را دارد و زیاده روی درآن باعث ضایع شدن تربیت و ادبیات انسانی این زندگی د نیا و درک ننمودن مفاهیم زندگی این د نیا می گردد و نفهمیدن دین ایمان نعمتهای زندگی که خداوند به انسان داده است درحال وآینده کسب نمودن معنویات دربزرگداشت قبر گذشتگان خلاصه نمی شود ومعنی ندارد تربیت اخلاق و شعور شئون اجتماعی و زندگی این جهان را نباید برای اعمال گذشتگان فدا نمود و تباه کرد و درهر کاری وعملی به حد و میزان درست و نیکو باید عمل شود بدانید این یک اصل امر حق است که ما مالک اعمال وعملکرد کننده نیک بد زندگانی خود مان دراین دنیا هستیم و در جهان پس از موت وعقبات آن مالک و اختیار دار ما خالق مان صاحب حیاط همه انسانها است و همه بدانند سرنوشت بعد از موت تماماً به دست رحمت و مرحمت تکلیف معین امر خداوند جهان است وهمچنین کلیه بهره مندیهای آن فقط و فقط به دست و امر حق خداوند جهان است و لا غیر همچنانکه صاحب بوجود آمدن و زندگی ما خالق و صاحب نعمتهای ماست بدانید نیت انفاقها و نزورات باید فی سبیل لله باشد یعنی قربت الی الله وهیچ اسم دیگر و شریکی نباید باشد توسل هم امید کمک خواستن و پیوستن است و نیت آن مطرح است یعنی کمک خاستن ازغیب است یا آشکارو بغیرخواست و اراده خداوند خالق جهان و توکل براو کمک کننده ای نیست اگربه غیر او امید داشته باشید نا امیدی و فریب خود است اذن شفاعت خداوند را خواستن یعنی مالک ایام دین و روز جزا و نعمتها و بهشت و جنت اعلا خداوند خالق جهان و انسانها است و آمرزش و مغفرت خداوند و اجازه رحمت مرحمت اوجای دادن و گرفتن نعمت در بهشت است و بدانید اعلام می نمایم در دین اسلام آیات قرآن توحید وهدایت انبیاء الله و دین خالص لله صراط مستقیم ما ازمحل قبرقبرستان بنام تعدد ائمه نداریم وخاندان طایفه جدات و تکیه امید به قبرمردگان بنام اعمه باطل و مردود است و مردگان و قبر آنها نمی توانند مثل زند گان پیشوائی برای زند گان مسلمین بکنند و اینها سخنان تبلیغات شماست زندگی و سرنوشت و روابط زندگان و مردگان را خداوند جهان تعیین نموده می نماید برطبق آیات قران کریم آنها متعلق به جهان آخرت و قیامت هستند و درکنف اختیار خداوند خالق آنها واینکه ذکرشده می گویند شهیدان زنده اند و در پیشگاه خداوند روزی می خورند یعنی اینکه اراده حیات و زندگی خداوند بر مخلوقات و بندگانش انسانها حاکم است و کسی که عمرمعین داشته به امر خداوند جهان وقتی که درراه هدایت امر خداوند و پیغمبرش جهاد فی سبیل لله نمود و یا اینکه بدست کافر جبار ظالمی شهید شد و یا از زندگی محروم شد بطور ظاهری خداوند متعال قادر و تواناست که او را زنده کند و به بهشت ببرد و یا زند گی دوباره ببخشد وبقیه عمرش را و یا بیشتر به او روزی بدهد واز دید و نظر مردم پنهان یا اشکار باشد وهر که خداوند بخواهد واز نظر مردم محفوظ باشد و خداوند تعیین و تامین می نماید بقیه عمرش را یا بیشترهمه به امر آفریدگارخداوند و تکلیف خواست و امرحق اوست میسرمی شود و در قرآن هم ذکر شده برای هر که او اراده فرماید و لاغیر و جن هم غیر دید ما و با دید ما هم میتوانند زندگی داشته باشند و چگونگی زندگی و حیاط و ممات هر مخلوقی به امر خداوند جهان است و ربطی به زندگی عمومی مردم عادی ندارد آفریدگاری طبقات آسمانها وجنتهای جاودانی جهان زمان زمین راهم به همین منظورامر حقتعالی است تا خلق الله بندگان خداوند محروم نباشند از زندگی و رحمت و نعمتهای خداوند وعبد وعبودیت جاودانه و حیاط بخشی و آفرید گاری او است الحمد لله رب العالمین اسلام علیکم و رحمت الله وبرکاته ایات و کلام الله ذکرشده برای خلق الله مسلمین انسانها به تصدیق امررسالت وهدایت ولایت وامامت امرحق تعالی است بدانید قرآنها و صحیفه های قرانی ذکر شده با آیات قرآن مبین و معرف احکام همدیگراست و مثل آیات قرآن بخوانید وعمل و اجرا کنید انشاءالله و بیان احکام دین اسلام قرآن است به توسط رسول الله است قبول تصدیق و عمل اجرا و اعلام نمایند همگان انسانها انشاء الله صحیفه های قرانی از گذشته را تا به آینده را انشاء الله تا مورد رحمت و مغفرت آمرزش حقتعالی قرار بگیرید تا قبولی اعمال نیکوی دیگرتان هم مورد رضایت امر حقعالی قرار بگیرند انشاءالله وبه تمام مسلمین و جمیع خلق الله از صدراسلام قرآن تا کنون اعلام و ابلاغ می نمایم که رسالت وهدایت و امامت ولایت امام محمد المهدی الهادی موعود همه در جهت دین حقه کله اسلام قرآن و هدایت انبیاء الله است وامرحق هدایت ایام الله ظهور موعود بوده است خیر صلاح و اصلاح شفا رحمت سعادت رستگاری بین جامعه مسلمین وخلق الله است دین نیکوی کله امر حق تعالی برای همه جهانیان بوده وهست و می باشد انشاء الله الحمد لله رب العالمین اسلام علی منتبع الهدای سلام بر هدایت یافتگان اسلام علیکم و رحمت الله و برکاته- انشاء الله انشاءالله انشاء الله انشاء الله انشاءالله انشاء الله انشاء الله. وحدانیت حقانیت عبودیت دین خالص الله رعایت درشفاعت زیارت توسل