بسم الله الرحمن الرحیم

لا اله الا الله محمد رسول الله انا انزلنا الیک الکتب با لحق فا عبد الله مخلصا له الدین  قل انی امرت ان اعبد الله مخلصا له الدین وامرت لان اکون اول المسلمین هرحمایت و هدایت کننده بحق و نیکویی از پیروان محمد المهدی الهادی موعود موجود را خداوند جهان و ملائکه و انبیاء الله واولیاء الله حمایت و پشتیبانی می کنند

العالمیان یا اهل العالم یا ایها الناس یا ایها المسلمون یا ایها الذین آمنوبه الله ورسوله

وَلَوْ أَنَّمَا فِی الْأَرْضِ مِن شَجَرَةٍ أَقْلَامٌ وَالْبَحْرُ یَمُدُّهُ مِن بَعْدِهِ سَبْعَةُ أَبْحُرٍ مَّا نَفِدَتْ کَلِمَاتُ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ حَکِیمٌ ﴿27﴾

و اگر آن چه درخت در زمین است قلم باشد و دریا را هفت دریاى دیگر به یارى آید سخنان خدا پایان نپذیرد قطعا خداست که شکست‏ناپذیر حکیم است (27)

  الَّذِینَ آمَنُواْ وَعَمِلُواْ الصَّالِحَاتِ طُوبَى لَهُمْ وَحُسْنُ مَآبٍ

کسانى که ایمان آورده و کارهاى شایسته کرده‏اند خوشا به حالشان و خوش سرانجامى دارند (29)

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاةٍ فِیهَا مِصْبَاحٌ الْمِصْبَاحُ فِی زُجَاجَةٍ الزُّجَاجَةُ کَأَنَّهَا کَوْکَبٌ دُرِّیٌّ یُوقَدُ مِن شَجَرَةٍ مُّبَارَکَةٍ زَیْتُونِةٍ لَّا شَرْقِیَّةٍ وَلَا غَرْبِیَّةٍ یَکَادُ زَیْتُهَا یُضِیءُ وَلَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نَارٌ نُّورٌ عَلَى نُورٍ یَهْدِی اللَّهُ لِنُورِهِ مَن یَشَاء وَیَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ ﴿35﴾

خدا نور آسمانها و زمین است مثل نور او چون چراغدانى است که در آن چراغى و آن چراغ در شیشه‏اى است آن شیشه گویى اخترى درخشان است که از درخت‏ خجسته زیتونى که نه شرقى است و نه غربى افروخته مى‏شود نزدیک است که روغنش هر چند بدان آتشى نرسیده باشد روشنى بخشد روشنى بر روى روشنى است‏ خدا هر که را بخواهد با نور خویش هدایت مى‏کند و این مثلها را خدا براى مردم مى‏زند و خدا به هر چیزى داناست (35)

أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء ﴿24﴾

آیا ندیدى خدا چگونه مثل زده سخنى پاک که مانند درختى پاک است که ریشه‏اش استوار و شاخه‏اش در آسمان است (24)

تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإِذْنِ رَبِّهَا وَیَضْرِبُ اللّهُ الأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُونَ ﴿25﴾

میوه‏اش را هر دم به اذن پروردگارش مى‏دهد و خدا مثلها را براى مردم مى‏زند شاید که آنان پند گیرند (25)

یُثَبِّتُ اللّهُ الَّذِینَ آمَنُواْ بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِی الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَفِی الآخِرَةِ وَیُضِلُّ اللّهُ الظَّالِمِینَ وَیَفْعَلُ اللّهُ مَا یَشَاء ﴿27﴾

خدا کسانى را که ایمان آورده‏اند در زندگى دنیا و در آخرت با سخن استوار ثابت مى‏گرداند و ستمگران را بى‏راه مى‏گذارد و خدا هر چه بخواهد انجام مى‏دهد (27)

لَقَدْ رَضِیَ اللَّهُ عَنِ الْمُؤْمِنِینَ إِذْ یُبَایِعُونَکَ تَحْتَ الشَّجَرَةِ فَعَلِمَ مَا فِی قُلُوبِهِمْ فَأَنزَلَ السَّکِینَةَ عَلَیْهِمْ وَأَثَابَهُمْ فَتْحًا قَرِیبًا ﴿18﴾

 به راستى خدا هنگامى که مؤمنان زیر آن درخت با تو بیعت مى‏کردند از آنان خشنود شد و آنچه در دلهایشان بود بازشناخت و بر آنان آرامش فرو فرستاد و پیروزى نزدیکى به آنها پاداش داد (18)

الَّذِینَ آمَنُواْ وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُم بِذِکْرِ اللّهِ أَلاَ بِذِکْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ ﴿28﴾

همان کسانى که ایمان آورده‏اند و دلهایشان به یاد خدا آرام مى‏گیرد آگاه باش که با یاد خدا دلها آرامش مى‏یابد (28)

بسم الله الرحمن الرحیم

بدانیدشجره طوبی طیبه کروندکان به توحید هدایت خداوند عالمیان النورهدایت الله نبوت ورسالت وهدایت انبیاء الله ونزول کتاب الله مقدس وخا لص شدکان دین ایمان به وحدانیت وصد قیت وتصدیق به هدایت ولایت امرحق تعالی وتصدیق امررسالت وهدایت اعزام انبیاء الله است درهمه زمانها ی رسولان وکروند کان وتابع تسلیم بهدایت الحمد لله رب العالمین پروردکارجهانیان درهرزمان هستند وقتی که می کوئید مقید میشوید اسلام کاملترین دین علم تجربه شناخت انسان از خداوند وافرینش زمان وجهان است توحید نبوت عبادت تقوا صدقیت عدالت رشادت سلامت اعاده حقوق عمومی حق حقوق اجتماعی انسانی شعون شعور حیثیت موجودیت اجتماعی هرانسان است وکلیه اعمال وتجارب نیکوآموزش انسان سازی را دربردارد ومیکیرد وارد داخل به هدایت ولایت عبودیت محکم لا اله الا الله محمد رسول الله خداوند عالمیان می شوید انشاء الله یعنی اینکه درطول زمان بتوسط پیغمبران به امر خداوند به امرتکمیل بیان مصلحت اصلحیت آشکارهدایت ونجات بندکان خداوند به امرحقتعالی واصلاح بیان مفاهیم واشکارنمودن نیکوئی دین حقتعالی  برای خیراصلاح امور مومنین مسلمین جوامع انسانی بند کان خداوند  که لازم است بتوسط پیغمبرالحجت الله حق انجام بپذ یرد واعاده حقوق دینی ایمانی رشد تعالی شناخت عمومی است وهمه مومنین مسلمین باید اطاعت نمایند واجرا کنند امرحق هدایت الله را وبپرهیزند وازهراعمالی وعمل باطل که نشعت کرفته ازرزیلهای شیطانی مکروح حرام است وهرعاد تی که از جاهلیت شرک شبهه وطاغوت شاطین جن انس از کذ شته مانده واز شجره ملعونه الزقوم شکل کرفته باشد باید بپرهیزند وترک کنند انشاءالله واعمال باطل نادرست ربطی به احکام وقواعد انسا ن سازدین مبین اسلام قران ندارد وبه دین ایمان خالص لله وصراط مستقیم عبودیت وحدانیت خداوند عالمیان نمی چسبد وجدا      می باشد

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ شَجَرَةَ الزَّقُّومِ ﴿43﴾ آرى درخت زقوم (43)

طَعَامُ الْأَثِیمِ ﴿44﴾ خوراک گناه پیشه است (44)

کَالْمُهْلِ یَغْلِی فِی الْبُطُونِ ﴿45﴾ چون مس گداخته در شکمها مى‏گدازد      (45)

کَغَلْیِ الْحَمِیمِ ﴿46﴾ همانند جوشش آب جوشان (46)

خُذُوهُ فَاعْتِلُوهُ إِلَى سَوَاء الْجَحِیمِ ﴿47﴾

او را بگیرید و به میان دوزخش بکشانید (47)

ثُمَّ صُبُّوا فَوْقَ رَأْسِهِ مِنْ عَذَابِ الْحَمِیمِ ﴿48﴾

آنگاه از عذاب آب جوشان بر سرش فرو ریزید (48)

ذُقْ إِنَّکَ أَنتَ الْعَزِیزُ الْکَرِیمُ ﴿49﴾

بچش که تو همان ارجمند بزرگوارى (49)

إِنَّ هَذَا مَا کُنتُم بِهِ تَمْتَرُونَ ﴿50﴾

این است همان چیزى که در باره آن تردید مى‏کردید (50)

أَذَلِکَ خَیْرٌ نُّزُلًا أَمْ شَجَرَةُ الزَّقُّومِ ﴿62﴾

آیا از نظر پذیرایى این بهتر است‏یا درخت زقوم (62)

إِنَّا جَعَلْنَاهَا فِتْنَةً لِّلظَّالِمِینَ ﴿63﴾

در حقیقت ما آن را براى ستمگران [مایه آزمایش و] عذابى گردانیدیم (63)

إِنَّهَا شَجَرَةٌ تَخْرُجُ فِی أَصْلِ الْجَحِیمِ ﴿64﴾

آن درختى است که از قعر آتش سوزان مى‏روید (64)

طَلْعُهَا کَأَنَّهُ رُؤُوسُ الشَّیَاطِینِ ﴿65﴾

میوه‏اش گویى چون کله‏هاى شیاطین است (65)

فَإِنَّهُمْ لَآکِلُونَ مِنْهَا فَمَالِؤُونَ مِنْهَا الْبُطُونَ ﴿66﴾

پس [دوزخیان] حتما از آن مى‏خورند و شکمها را از آن پر مى‏کنند (66)

ثُمَّ إِنَّ لَهُمْ عَلَیْهَا لَشَوْبًا مِّنْ حَمِیمٍ ﴿67﴾

سپس ایشان را بر سر آن آمیغى از آب جوشان است (67)

ثُمَّ إِنَّ مَرْجِعَهُمْ لَإِلَى الْجَحِیمِ ﴿68﴾

آنگاه بازگشتشان بى‏گمان به سوى دوزخ است (68)

إِنَّهُمْ أَلْفَوْا آبَاءهُمْ ضَالِّینَ ﴿69﴾

آنها پدران خود را گمراه یافتند (69)

فَهُمْ عَلَى آثَارِهِمْ یُهْرَعُونَ ﴿70﴾

پس ایشان به دنبال آنها مى‏شتابند (70)

وَلَقَدْ ضَلَّ قَبْلَهُمْ أَکْثَرُ الْأَوَّلِینَ ﴿71﴾

و قطعا پیش از آنها بیشتر پیشینیان به گمراهى افتادند (71)

وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا فِیهِم مُّنذِرِینَ ﴿72﴾

و حال آنکه مسلما در میانشان هشداردهندگانى فرستادیم (72)

فَانظُرْ کَیْفَ کَانَ عَاقِبَةُ الْمُنذَرِینَ ﴿73﴾

پس ببین فرجام هشدارداده‏شدگان چگونه بود (73)

هَذَانِ خَصْمَانِ اخْتَصَمُوا فِی رَبِّهِمْ فَالَّذِینَ کَفَرُوا قُطِّعَتْ لَهُمْ ثِیَابٌ مِّن نَّارٍ یُصَبُّ مِن فَوْقِ رُؤُوسِهِمُ الْحَمِیمُ ﴿19﴾

این دو [گروه] دشمنان یکدیگرند که در باره پروردگارشان با هم ستیزه مى‏کنند و کسانى که کفر ورزیدند جامه‏هایى از آتش برایشان بریده شده است [و] از بالاى سرشان آب جوشان ریخته مى‏شود (19)

یُصْهَرُ بِهِ مَا فِی بُطُونِهِمْ وَالْجُلُودُ ﴿20﴾

آنچه در شکم آنهاست با پوست [بدن]شان بدان گداخته مى‏گردد (20)

أَمَّنْ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ وَأَنزَلَ لَکُم مِّنَ السَّمَاء مَاء فَأَنبَتْنَا بِهِ حَدَائِقَ ذَاتَ بَهْجَةٍ مَّا کَانَ لَکُمْ أَن تُنبِتُوا شَجَرَهَا أَإِلَهٌ مَّعَ اللَّهِ بَلْ هُمْ قَوْمٌ یَعْدِلُونَ ﴿60﴾

[آیا آنچه شریک مى‏پندارند بهتر است] یا آن کس که آسمانها و زمین را خلق کرد و براى شما آبى از آسمان فرود آورد پس به وسیله آن باغهاى بهجت‏انگیز رویانیدیم کار شما نبود که درختانش را برویانید آیا معبودى با خداست [نه] بلکه آنان قومى منحرفند (60)

وَمَثلُ کَلِمَةٍ خَبِیثَةٍ کَشَجَرَةٍ خَبِیثَةٍ اجْتُثَّتْ مِن فَوْقِ الأَرْضِ مَا لَهَا مِن قَرَارٍ ﴿26﴾

و مثل سخنى ناپاک چون درختى ناپاک است که از روى زمین کنده شده و قرارى ندارد (26)

یا ایها الناس یا ایها المسلین بدانید شجره ملعونه الزقوم برای کسانی مصداق پیدا می کند که به آن درآویخته وتکیه نموده و به عملکرها باطل کذشته عادت نموده وادامه داده اند باهرقوم نژاد نسب طایفه قبیله فرقه وباعث دوزخی شدن آنها می شود

شجره ملعونه الزقوم یعنی دراویختکان به کفرجهل شرک شبهه طا قوت استکباربخل حسد وهواهای نفسانی خرافات رسوخات افراطی غرورجاهلی رزیله شیطانی است ودرتعصبهای جاهلیت قدیم شکل کرفته تبعیض تمایز خونی نژادی که ریشه دوانیده درجسم جان مرام جاهلیت بردکی بندکی در پیروی ازجهل شیطان بودن است وتوکل بغیرازخداوند عالمیان الحمد لله رب العالمین داشتن است ومانع ازشناخت دین ایمان خالص لله وصلح سلامت رشد تعالی بندکان خداوند می شود مثال درعصر زمان حضرت نبی اکرم حضرت موسی فرعونیان که بتها وطا غوتها ئی واعمالی جاهلی داشتند وجامعه طبقاتی خون نسل فرعونی موروثی بود ودیکرمردمان را برده وبندکان خودشان وطاقوتها وبتها نموده بودند وباهدایت پیغمبرشان دشمنی ومقابله می نمود ند بدستورفرعونها وعواملشان وهم فکرانشان درآویختکان به شجره الزقوم بوده اند ودرزمان نبی مکرم حضرت ابراهیم هم همانطوربتهای کوچک بزرک با اسمهائی ساخته بود ند وکیش آنها وحکومتشان همه همان بود ودرمقابل رسالت هدایت حضرت ابراهیم پیغمبروامرحقتعالی هدایت ورسالت ایستاده ومقابله ودشمنی ستیزکی وظلمها نمودند واسیران شجره الزقوم بودنند

ودرزمان رسالت انبیاءالله بشکلهای مختلف با ظلم تکذیب کذب معاندت مخالفت واعمال جاهلیت غفلت تظلمها وحوادثی راکه اعمال نموده اند برپیغمبران اسیران شجره الزقوم بوده اند ودرزمان حضرت عیسی مسیح سلام الله علیها ومسائل وقایع حواد ثی ظلمهائی که دربرداشت ومسائلی که برای تکذیب ونافرمانی ازامربعثت رسالت وهدایت حقتعالی وپیغمبرمطرح می نمودنند ودرزمان صدراسلام هم مخالفان نبی مکرم پیغمبراسلام هم می توان معیارها واحوالات انهاهم که بچه شکل بود  می توانید درک ومجسم نمائید بخشی ازان وقایع بعثت رسالت هدایت انبیاء الله درآیات قران کریم ذکروبیان شده است واکثرآ معیارها تعصب های نژاد پرستی وشرک جاهلیت قبیله ای عشیره کرائی وبرسر شیعها بتها طاقوتها وشیطان هایشان رقابت جنک ستیزکی داشتند وعملکرد شیاطین جن انس هم اینست که وجنکی را براثرجهل جاهلیت شرک شبهه وتحریک دراویختکان به شجره الزقوم بپا می کنند وعده ای پشت سراین طرف مخاصمه را می کیرند ودرمی ایند وعده ای هم به پشتیبان آن دسته ازطرف مخاصمه را می کیرند وبا فریب واعمال شیطانی مردم انسانها را بجان همدیکرمی اندازند وبه همه اصولهای حقوقی دینی وایمانی انسانی تجاوز می کنند وبه صغیر کبیربی کناه هم رحم نمی کنند وبه عذاب جهنم کرفتارواصل می شوند ودراویختکان بشجره الزقوم باعث می شود وشده است تمام قتل عامهای تاریخ واقع شود وباعث برخی ازجنکهای تاریخ شده است وازشرک جهل تعصبهای نژادی طایفه ای وقبیله ای قومی است وهمچنین با تکیه به همین رذیله تحرک شیطانی است که شخصی خودش را بصورت بمب منفجره واتش زا دربیاورد وصغیر وکبیربی کناه را بقتل برساندواین عمل بدورازدین ایمان اسلام قران انسانیت واعمال شیطانی است وبه قعردوذخ واصل می شوند باعث وبانیان آن باهرمذهب مسلک وباعث بیشترین حق کشی ها وظلمها درتاریخ انسانها شده است ومقابله باهدایت امرحق تعالی ورسالت هدایت پیغمبران هم با غفلت جهل تعصب باطل وتکیه بهمین شجره ملعونه الزقوم واقع شده است واز جهل شرک کفر بت پرستی نژاد پرستی وتعصبهای خونی نژادی حرام درزمان شکل می کیرد و عقل فهم فکرشعورانصاف را تسخیروانصاف رحم مروت عدالت را نابود می کند وباعث اسیری ودام پیروی ازشیاطین جن انس می شود شجره الزقوم باعث  می شود که دوجامعه انسانی مسلمان ومذاهب اسلامی وادیان الاهی غیر مسلمان که دین وکتاب الله واحد واسلام قران دارند وخداوند احد واحد یکتای بی همتا خالق جهانیان الحمد لله رب العالمین راعبادت می کنند بی د لیل غیراسلامی دینی دشمن یکدیکر باشند وبرعلیه همدیکرتهمتها سخنان باطل زشت خبیث ودشمنی برانکیز بکویند وبهمدیکرظلم ستم کنند وروا بدارند ودراثر آموزشهای باطل وعادت غلط همدیکررا بعذاب دوذخ بیفکنند یا براثر آن جنکهای خانمانسوزبپا کنند وهمدیکر را بناحق وحرام بقتل برسانند ود سیسه فریب شیاطین جن انس است وبجای صلح صد قیت سلامت هدایت مروت انصاف عدالت مصلحت دردین ایمان وآموزش صحیح وانسان سازی بین جوامع انسانی اسلامی دشمنی وجنکهای شیطانی ظلم را تبلیغ کنند واعمال جاهلیت وباطل کذشته را ادامه دهند واعمال باطل ظلم جاهلیت قرنهای پیشین را بپسند ند واشائه بدهند واجراعمل کنند شجره الزقوم باعث میشود که بعضی ازعالمان دینی که عمری درمسائل دینی صرف نموده دراثرعادت تعصب باطل غفلت جهل بی تقوائی نتوانند حقیقت اموزش دین ایمان اسلام قران وآیات هدایت حقتعالی را بشناسند وبه اسیری تلقینهای عادتهای ظلم و باطل کذشتکان کشانیده بشود وبناحق به اعمال باطل کمراهی عادت داده شوند واشخاصی فاقد صلاحیت با تکیه برتبلیغ غفلت عاد تهای باطل کذشته با تبعیض تمایزبا انواع ظلمها واعمال حرام وسخنها وشعارهای منحرف کننده ناحق نا روا باطل وخلاف اسلام قران وحقوق انسانی عمل کنند و حکومت کنند وکسی نتواند توانا نبا شد که اعتراض کند وبه انواع ظلمهای اجتماعی را اعمال کنند ومخالفت با امرآیات هدایت حق تعالی وامرحق الحجت الله راوامرهدایت ورسالت انبیاء الله که همه درامرخیرصلاح صواب صلح سلامت امورجامعه اسلام مسلمین است مخالفت تکذیب نماید وبا اعمال سیاست غفلت نا اکاهی به عمومی مسلمین است بدانید سران هرحکومتی مستبد ظالم غاصب سلطه کری مستکبر طاغوتی انحصارکر وعواملشان با هراصلاح کننده مخالف وضعیت ظلم موجود باعواملشان درخفا واشکارمخالفت  می کنند وبا تکیه براعمال عادتهای غفلت نا  آ کاهی کذشته عمومی مردم ادامه حکومت می دهند مثل فرعونها وطاغوتها اکرچه آن روش نادرست ناحق وباطل خسران باشد وبا هربیان کننده حقایق ومخالفت کننده آن روش ظلم باطل خودشان مخالفت ومعاندت ممانعت  می ورزند اکرچه بحق کلام الله هدایت وبعثت رسالت انبیاء الله وایات قران وامرحقتعالی باشد ومکذ بین ستمکاران ظالمین راه رستکاری هدایت انبیاء الله را نمی یابند وشیا طین جن انس اعمال انهارا ظاهر سازی واراسته وکذب دروغ را تبلیغ می کنند با کمک  اشقیا وظالمین و بخدمت کرفتن اهرم ظلم زورواعمال شرفساد وشرارت پیشکان وابسته برعلیه مومنین مسلمین وخلق الله بی کناه بی تقصیران درسطح مسائل امورجامعه ظلم ستم اعمال می کنند اشکارواضح است که باهم راه شدن با ظالمین وفتنه کری جنک افروزی وستمکاران و د خالت ناحق درامور دیکرجوامع برای منفعت بردن سلطه کری حکومتی سیاسی فرقه ای قومی نژادی وبا حدرداد ن منافع مادی معنوی وجا نهای انسانی بی تقصیر امت ملت مسلمانان برامیال خودشان به انواع ظلمها وحق کشیها وشعا رهای باطل برعلیه مصالح اسلام قران مومنین مسلمین وهدایت انبیاء الله دست می زنند ومسعول ظلمهای واقع شده به مردم الناس هستند همه باعث وبانیان آن وبدانید تصمیم کیری باطل ظالمانه وعملکرد انها حاکمان وعواملشان هیچ ربطی به احکام شرع مقدس اسلام قران وهدایت پیغمبران انبیاء الله را ندارد و  با ظلمها وجنک افروزی فتنه انکیزیها برعلیه هدایت انبیاء الله بنام دین اسلام قران مردم جامعه اسلامی دراویختکان به شجره ملعونه الزقوم هستند اشقیای اولین آخرین مستکبران جاهلیت پیشکان ظالمین قرنها هستند وبد لیل اینکه تسلیم امرحق نمی شوند وبا تجد ید هدایت رسول الله و بیان مصلحت صراط مستقیم پیغمبران مخالفت نموده وآشکارننموده اند وبروش عادت جاهلیت باطل اختلاف برانکیز دشمنی قرنهای کذشت ادامه داده اند وآموزش نسلهای جدید راهم برهمان اعمال باطل کذشته قرارداده ودراثرکفر شرک جهل طاغوت استکبار بخل حسد کبراسیری پیروی ازاعمال شیطانی است وحب پست مقام دنیوی که دروجود انها ریشه دار شده است می باشد واعمالشان باطل مردود ومکذ بین ظالین ظالمین هستند وراه هدایت رستکاری حق تعالی را  نمی یابند

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

به نام خداوند رحمتگر مهربان

وَالسَّمَاء ذَاتِ الْبُرُوجِ ﴿1﴾

سوگند به آسمان آکنده ز برج (1)

وَالْیَوْمِ الْمَوْعُودِ ﴿2﴾

و به روز موعود (2)

وَشَاهِدٍ وَمَشْهُودٍ ﴿3﴾

و به گواه و مورد گواهى (3)

قُتِلَ أَصْحَابُ الْأُخْدُودِ ﴿4﴾

مرگ بر آدم‏سوزان خندق (4)

النَّارِ ذَاتِ الْوَقُودِ ﴿5﴾

همان آتش مایه‏دار [و انبوه] (5)

إِذْ هُمْ عَلَیْهَا قُعُودٌ ﴿6﴾

آنگاه که آنان بالاى آن [خندق به تماشا] نشسته بودند (6)

وَهُمْ عَلَى مَا یَفْعَلُونَ بِالْمُؤْمِنِینَ شُهُودٌ ﴿7﴾

و خود بر آنچه بر [سر] مؤمنان مى‏آوردند گواه بودند (7)

وَمَا نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلَّا أَن یُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَمِیدِ ﴿8﴾

و بر آنان عیبى نگرفته بودند جز اینکه به خداى ارجمند ستوده ایمان آورده بودند (8)

الَّذِی لَهُ مُلْکُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَاللَّهُ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ شَهِیدٌ ﴿9﴾

همان [خدایى] که فرمانروایى آسمانها و زمین از آن اوست و خدا[ست که] بر هر چیزى گواه است (9)

إِنَّ الَّذِینَ فَتَنُوا الْمُؤْمِنِینَ وَالْمُؤْمِنَاتِ ثُمَّ لَمْ یَتُوبُوا فَلَهُمْ عَذَابُ جَهَنَّمَ وَلَهُمْ عَذَابُ الْحَرِیقِ ﴿10﴾

کسانى که مردان و زنان مؤمن را آزار کرده و بعد توبه نکرده‏اند ایشان راست عذاب جهنم و ایشان راست عذاب سوزان (10)

إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَهُمْ جَنَّاتٌ تَجْرِی مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ ذَلِکَ الْفَوْزُ الْکَبِیرُ ﴿11﴾

کسانى که ایمان آورده و کارهاى شایسته کرده‏اند براى آنان باغهایى است که از زیر [درختان] آن جویها روان است این است [همان] رستگارى بزرگ (11)

إِنَّ بَطْشَ رَبِّکَ لَشَدِیدٌ ﴿12﴾

آرى عقاب پروردگارت سخت‏سنگین است (12)

إِنَّهُ هُوَ یُبْدِئُ وَیُعِیدُ ﴿13﴾

هم اوست که [آفرینش را] آغاز مى‏کند و بازمى‏گرداند (13)

وَهُوَ الْغَفُورُ الْوَدُودُ ﴿14﴾

و اوست آن آمرزنده دوستدار [مؤمنان] (14)

ذُو الْعَرْشِ الْمَجِیدُ ﴿15﴾

صاحب ارجمند عرش (15)

فَعَّالٌ لِّمَا یُرِیدُ ﴿16﴾

هر چه را بخواهد انجام مى‏دهد (16)

هَلْ أَتَاکَ حَدِیثُ الْجُنُودِ ﴿17﴾

آیا حدیث [آن] سپاهیان (17)

فِرْعَوْنَ وَثَمُودَ ﴿18﴾

فرعون و ثمود بر تو آمد (18)

بَلِ الَّذِینَ کَفَرُوا فِی تَکْذِیبٍ ﴿19﴾

[نه] بلکه آنان که کافر شده‏اند در تکذیب‏اند (19)

وَاللَّهُ مِن وَرَائِهِم مُّحِیطٌ ﴿20﴾

با آنکه خدا از هر سو بر ایشان محیط است (20)

بَلْ هُوَ قُرْآنٌ مَّجِیدٌ ﴿21﴾

آرى آن قرآنى ارجمند است (21)

فِی لَوْحٍ مَّحْفُوظٍ ﴿22﴾

که در لوحى محفوظ است (22)

بسم الله الرحمن الرحیم

بدانید این سوره  وَالسَّمَاء ذَاتِ الْبُرُوجِ ﴿1﴾

بیان کننده وآشکارکننده حقایق واقعه درجریان موعود ظهورموجود است دراین زمان وبیان جنک فتنه انکیزی حاکمان مسلط برجامعه مومنین مسلمین است وبرای کسانی است که بالای مراکز فرماندهی نظامی عسکری نشسته اند وجنک افروزی نموده اند وبرای خودشان قید بندهای وابستکی و سلطه کری دارند وبی کناهان بی تقصیران مومنین مسلمین را برای امیال جنک فتنه انکیزی خودشان بجان همدیکرانداخته اند ومثلشان پیروی ازشیاطین جن انس وهواهای نفسانی سلطه کری استکباری رقابت دنیوی واسیران شجره ملعونه الزقوم بتمام معنا هستند وخداوند عالمیان وپیغمبرالحجت الله حقتعالی وشاهدان مشهودان ناظروقایع واقع شده هستند درایام الله موعود بدانید قتل اصحاب الاخدود والنارذات الوقود یعنی اصحاب جنک ومخاصمه ناحق هستند وجنک بپاشده بتوسط فتنه انکیزا ن جنک افروزان که بمعنای اتش افروخته وبپا شده بتوسط آنها است وشکافها وسنکرهای ساخته شده داخل زمین ودیکرجاها وسایل جنکی اتش زا نظیربمب خومپاره موشک ودیکروسائل اتش زای جنکی که بر سرسنکرهای همدیکرمی ریزند وبرسرغافلان فریب خوردکان همدیکروبی کناهان بی تقصیران جامعه اسلامی وانسانی می ریزند بفرمان توسط فرماندهانشان که بالای سنکرها نشته وفرماندهی جنک ستیزکی جوئی وکمک می کنند انها موسببان با نیان باشعارهای جنک فتنه ظلم اهل عذاب دوذخ اند ودیکران را مجبوربه چنین کاری نموده اند ومومنین مسلمین بی تقصیران بردشمنانشان عیب اجباری وتسلطی نداشتند وبه خداوند عالمیان ایمان اورده بودند وداشتند بلکه بناحق وناروا بسرانها ظلم تعدی وفتنه انکیزی بپا نموده بودنند ومردم مومنین مسلمین بی تقصیر براعاده حق حقوق خودشان بودنند ظالمان حاکمان جنک افروزان برامیال شعارهای باطل وابستکی خودشان بودند مثل آنها مستکبران سلطه کران ظالمان ستمکاران است که به طرفین مخاصمه بناحق کمک میکنند برای رسیدن برامیال شیطانی وسلطه کری ناحق سیاسی خودشان است واین مسئله دربرخی ازمناغشه ها وشعارها ی فتنه انکیزی پیروان شیاطین جن انس مشابه است درسطح امورجوامع اسلامی انسانی آنها مکذبین ظالین ظالمین جاهلیت هستند ومانع رسالت وهدایت انبیاء الله وصلح سلامت جوامع مومنین مسلمین وعباد الله الصالحین خلق الله هستند و با ید با توکل به خداوندعالمیان واینده نیکوتربرای دفع دسیسه وفتنه شیاطین جن انس باید با سرعت باعث های ظلم جورستم حاکمان وابسطه مانده ازکذشته وعواملشان را باید تغییرداد انشاءالله نه اینکه که به انها کمک کنید که بمانندوبه همان اعمال عملکردهای ظالمانه نا حق کذشته به خلق الله ادامه دهند ونبایدفتنه جنک افروزی برای ماندن ظالم و ظلم با طل ادامه یابد

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها الناس بدانید که شعارها ازشعورعقل فرهنک دین انسانی برخواسته می شود شعارهائی درست است که ازعقل شعورسنجیده با  فهم درک صدقیت صحت خیرنیکوئی برخوردارباشد شعارهائی که درسطح جامعه مسلمین وبین الملل مطرح می کنید ومیدهید باید برعلیه بدیها ورزیلهای شیطانی باشد وتشویق به خوبی های انسانی وخوشایند وتائید عمومی همکانی برحق حقوق وآینده انسانی اسلامی باشد مثل امربه معروف ونحی ازمنکروبیان اشکاراست وازاعمال که اشکاراست فلان فردی شخصی عده ای ان اعمال بد را انجام داد ه اند ونباید برعلیه اسمها ومعروفیتهای قرانی نیکووشناخته شده ومورد احترام همکانی شعارداد که بی اثرو ناشکری است ومورد مذمت خداوند وایات قران وهمکان است و نشانه بی عقلی وبی تقوائی ونداشتن شعورعدالت انسانی است وشعارهای کذب دروغ غلوتملق خلاف حق باطل ناروا باعث طاقوت سازی وکمراهی است وعذاب بدونبال می اورد مثل اینکه شکرنعمت برنعمتت افزون کند وکفرنعمت نعمتت ازکفت بیرون کند است

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها الناس برای شما که هنوز درپیروی ازنقل قولها روایات احادیث پیروی اعمالهای باطل غلط کذشتکان وحال مانده اید وترد ید دارید وکروها فرقهاو مذاهب متفرقه پی جوی حقیقت راستی وامید وار به هدایت پروردکارخداوند عالمیان مثال می زنم که شما دردریا وامواج متلا طمی زندکی  می کنید که کشتی آن غرق شده وهرکدام به تخته تیرچه وبقایای کشتی غرق شده چسبیده اید برای غرق نشدن ودرآب فرونرفتن وبه امرخداوند عالمیان کشتی نجات صحیح سالمی با توانائی بالای خداوند قادرعالمیان برای شما رسیده است  به امرحق تعالی اکر شما ان تخته  پارها ی کشتی غرق شده را رها کردید وبه کشتی نجات جدید صحیح سالم صراط مستقیم هدایت پیغمبرملحق شدید به کشتی نجات حقتعالی درامده اید ونجات می یابید انشا ءالله وزندکی واعمال دین ایمان شما متشکل وحفظ می شود انشا ءالله واکر به همان تخته پارهای قدیم مانده چسبیدید مسلم است که با یک موج جدید غرق می شوید وجوابی درپیشکاه خداوند عالمیان وپیغمبران ندارید وبا اعمال متفرقتان که نتیجه احوالا ت شما است محشورمی شوید

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها الناس یا ایها المسلمون یا ایها الذین آمنوبه الله ورسوله

هدایت پیغمبررسول الله ولی الله الحجت الله بقیت الله امام زمان حق تعالی  برای امرمیانجی ناجی هدایت احکام خداوند و حل فصل مسائل جهان اسلام مسلمین ورفع اختلافات بین جوامع مومنین ومسلمین ودرسطح بین المللی هست وهمه مومنین مسلمین جمیع خلق الله جوامع جهانی باید اطاعت پیروی وحمایت کنند واهمیت ارجعیت وقدسیت درامرحق رسالت هدایت خداوند عالمیان بدهند انشاء الله برای عموم مومنین مسلمین خلق الله برحق واجب لازم شرعی است انشاء الله تا احکام خداوند عالمیان وهدایت رسول الله براساس شرع مقد س اسلام وهدایت خداوند عالمیان ورسالت هدایت انبیاء الله فراکیروپیاده متشکل وعمل بشود انشاءالله وصراط مستقیم وراه رستکاری ونجات مومنین مسلمین خلق الله همین است انشاء الله انچه که مطرح است هدایت رسول الله زمان است  که برسخنان امامان معصومین نقل قولها وروایات احادیث کذشته ولایت صد قیت ارجعیت واکملیت اصلحیت مصلحت دارد وبا کمک ومشاورات با عالمان دینی باید متشکل پیاده واجرا بشود انشا ء الله

 بدانید دربرخی ازمسائل جزئی وموضعی که نشعت کرفته ازهدایت قدیم با کمبود دسترسی به امکانات زیست محیطی بوده است وهدایت جدید وجدیتربا دسترسی به نعمتها وامکانات وشناخت بیشتر دین ایمان اسلام قران برای عمومی است مطرح نمودن مسائل رفتارمرام بین مسلمین مثل طهارت پاکیزه کی که یک اصل واجب لازم وبهداشت جسم ذهن قلوب روان عمومی است وباید رعایت بشود بین همه جوامع مسلمین ودیکرمذاهب وتعداد منارهای مساجدها مسئله ای دردین ایمان عبادت بخداوند عالمیان ایجاد نمی کند ازیکی الی به تعداد منارهای مسجد الحرام جایزاست ونباید موجب اختلاف بین مساجد مسلمین باشد وهم چنین کذاشتن مقداری خاک پاک وسجده نمودن برخاک بنیت خالص لله سجده درپیشکاه حق تعالی درست است وهمچنین وضو ساختن یا کرفتن به شکل قدیم وبا درنظرکرفتن ونبودن آب کافی درآن زمان ومناطق وشکل جد ید وضوکرفتن با فراوانی آب به شکلهای کوناکون بارعایت طهارت پاکیزه کی انسانی ونظم درشناخت دین ایمان به توحید وعبادت خداوند الحمد لله رب العالمین مسئله ای ایجاد نمی کند وطرفیع درجات رشد تعالی وروش شعونات دردین اسلام قران است ونباید موجب اختلاف بین جامعه مسلمین باشد وهمه براثرآموزشها وتعلیم معلمین دینی ومرام عادتهای جوامع می باشد برای نسلهای جدید ونباید این کونه مسائل باعث تهمت اختلاف ودشمنی تفرقه وبی احترامی بین جامعه مسلمین بندکان خداوند باشد وباید با اخلاق نیکو وحسنه وتوضیح توجیه خالص لله معلمان دینی مسائل حل شود انشا ء الله درامرهدایت ورسالت انبیاءالله وصراط مستقیم خداوند عالمیان هرعلم وعمل هدایت اموزشی خالص لله که برصراط مستقیم توحید نبوت خداوند قران کریم و صحیفهای قرانی ودین ایمان وحدت صلح سلامت دراین زمان بین بندکان خداوند باشد درست است واصولهای نیکوی سنت صد قیت تربیت وادبیات کسب درجات نیکوترایمان برای همه دردین اسلام وهدایت انسان سازی با وحد ت میزان اندیشی ومعرفت  بین جوامع هدایت کند صحیح درست است وباعث خیر نیکوئی علم عقل سلیم فهم درک رشد تعالی دینی ایمانی تقوا صد قیت عبادت پاکی قلب اطمینان قلوب طهارت بشود درجامعه نیکواست انشاءالله مسلمین محتاج تفسیرهدایت قران واموزش هدایت توسط پیغمبردرزمان حال هستند نه کلامهای انحرافی ساخته شده بتوسط للقه زبانی بی مسعولیتها وطرح مسائل کذ شتکان نه اعمال متفرقه با هرسلیقه ای وخارج ازدین بنام دین وهرروش اموزش دینی باید درفرم وچهارچوب متشکل معین اصولهای اموزشی دین اسلام قران برصحیفهای قرانی معین شده باشد برطبق نظم واعمال حج وطواف خانه کعبه شکل بکیرد درد نیا واخرت تااعمال دینی محفوظ باشد انشاءالله واعمال عبادت در طول زندکانی بندکان خداوند مسلمانان خلق الله حفظ شود وبرستکاری دردنیا وآخرت وجنت فردوس بهشت اعلا برسند انشاء الله الحمد لله رب العالمین اسلام علیکم ورحمت الله وبرکاته

ابلاغیه اطلاعیه شماره شانزده بیان شجره طیبه طوبی النوررسالت وهدایت الله و پیروان تکیه بشجره عذاب فتنه ظلم جاهلیت الزقوم و   حل فصل مسائل جهان اسلام ورعایت حقوق جوامع انسانی انشاء الله